خبرگزاری کار ایران

دعوت انجمن آشوریان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس

کد خبر : ۱۸۹۳۳۰

انجمن آشوریان تهران نیز در این برهه تاریخی، به عنوان بزرگترین تشکل اجتماعی آشوریان ایران، ضمن دعوت از تمام اقشار ایران عزیز به شرکت در راهپیمایی یوم الله قدس و رساندن فریاد آزادی طلبی برای فلسطین و همچنین عراق و سوریه، انزجار خود را از سبعیت و دخالت جویی دولت‌های غربی و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌دارد.

هیات رییسه انجمن آشوریان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس از تمام اقشار ایران جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله قدس دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه به شرح زیر است: ‌

روز قدس یک روز جهانی است روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابله ملت‌هایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند، در مقابل ابر قدرت‌هاست. روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. " صحیفه ی حضرت امام خمینی(ره) جلد ۹ روز قدس دیگری از راه می‌رسد و بار دیگری چرایی اهمیت این روز عظیم‌الشان بهراحتی قابل مشاهده است. امسال در آستانه‌ی روز قدس، بیش از دو هفته است که رژیم نفرت انگیز صهیونیستی با وقاحت تمام و درمیان سکوت دولت‌ها و اعتراض ملت‌ها با باز آشکار نمودن ماهیت غیر انسانی خود، غیر نظامیان مظلوم و رنجدیده ی فلسطینی را به خاک و خون کشیده و در گوشه ای دیگر از این خاورمیانه همیشه در جنگ، دسته‌ای دیگر از آلت دستان آن رژیم جانی و یاران فرصت طلبش، پس از این که مقاومت مردم سوریه را شکست ناپذیر یافتند. هم اکنون با اسلحه‌هایی که بنا به مدعایشان قرار بود دموکراسی را به ارمغان آورد، در عراق دست به کشتار مسیحیان و شیعیان زده‌اند.

اگر چه این کشتارها تازگی ندارند و همواره قلدرهای تروریست و حامیان غریب آن چیزی جز جنگ و ویرانی و نابودی به سرنوشت مردم مظلوم خاورمیانه و علی الخصوص فلسطین عزیز نیفزوده‌اند. ولی بدعت جدید چنین است که در حالیکه هر روزه رسانه‌های آزاد دنیا دست به انتشار اخبار این جنایت‌ها می‌زنند، این مستکبرین درکمال خونسردی در سکوت خبری محض رسانه‌های مرعوب غربی خود، توحش را هر روزه رنگ تازه‌ای می‌ بخشند. همانا از یاد نیز نبایست برد که وضعیت امروز عراق نیز تحفه‌ای از اشغال آمریکایی است و قاتلان و تروریست‌های " داعش " نیز چیزی جز مشتی مزدور غربی وعربی نیستند که اهداف آنان در راستای طرح صهیونیستی " خاورمیانه‌ی بزرگ " را به پیش می‌برند.

به راستی در چنین زمانی است که باید موضع گرفت. زیرا به حق آنکه موضع نگیرد و چشم‌های خود را ببندد همدست این ظالمانی جهانی است و بر استمرار لوثآدمکش این ناشایستگان عنوان انسان صحه گذاشته است. انجمن آشوریان تهران نیز در این برهه تاریخی، به عنوان بزرگترین تشکل اجتماعی آشوریان ایران، ضمن دعوت از تمام اقشار ایران عزیز به شرکت در راهپیمایی یوم الله قدس و رساندن فریاد آزادی طلبی برای فلسطین و همچنین عراق و سوریه، انزجار خود را از سبعیت و دخالت جویی دولت‌های غربی و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌دارد.

همچنین انجمن آشوریان تهران، ضمن تشکر از نظام جمهوری اسلامی ایران که در سایه‌ی اقتدار آن، این جنایتکاران علیه حقوق بشر حتی جرات دست درازی به مرزهای ایران عزیز را در خواب خود نمی‌یابند. از این نظام مقدس تقاضا دارد که چنان گذشته که برخلاف حکومت‌هایی که از حقوق بشر و انسان دوستی، تنها صدور بیانیه‌های ناکار را حد کفایت می‌دانند، همواره به یاری مظلومان و‌ آزار دیدگان شتافته، این بار نیز در این شرایط دهشت بار، تمامی تلاش‌های خود را در افشای جنایت‌های علیه بشریت رژیم غاصب صهیونیستی به کار گرفته و همچنین با مشارکت فعال در فرآیند ایجاد وحدت سیاسی در عراق و کمک‌های انسان، دوستان به آوارگان و بی خانمان‌شدگان، علی الخصوص مسیحیان استان " نینوا " همچون همیشه نوع دوستی و انسان مداری خویش را به تمام دنیا نشان دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز