خبرگزاری کار ایران

سردار فیروزآبادی:

پذیرش شرایط مقاومت فلسطینی، آتش مقاومت را خاموش می‌سازد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۳۲۸

جهانیان آزاده می‌کوشند مظلومیت مردم فلسطینی را پایان دهند همه می‌خواهند جنایات صهیونیست‌ها متوقف شود.

سرلشگر فیروزآبادی‌ گفت: پذیرش شرایط مقاومت فلسطینی، ‌آتش مقاومت را خاموش می سازد.

به گزارش ایلنا، سرلشگر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در آستانه روز قدس تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه با تخریب مساجد، خانه ها و بیمارستان ها و بکار بردن انواع بمب های ممنوع در کنوانسیون های بین المللی همراه بود لیکن قدرت مقاومت، امروز صهیونیست ها را مات و مبهوت کرده است.

وی افزود: اکنون رژیم صهیونیستی چاره ای ندارد شرایط مقاومت فلسطینی را بپذیرد؛ محاصره غزه لغو شود، بازداشت ها متوقف و بازداشت شدگان آزاد شوند، پایبندی به توافق ۲۰۱۲ و دست کشیدن رژیم صهیونیستی از تلاشی موذیانه برای بر هم زدن آشتی ملی فلسطینیان که این همه شرایط حقی است.

به گفته وی، دستپاچگی و واسطه تراشیدن مشکل صهیونیست‌ها را حل نمی کند، پذیرش شرایط مقاومت فلسطینی آتش مقاومت را خاموش می سازد و آنها انتقام خون زنان و کودکان بی گناه را می گیرند.

فیروزآبادی افزود: جهانیان آزاده می کوشند مظلومیت مردم فلسطینی را پایان دهند همه می خواهند جنایات صهیونیست ها متوقف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز