خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام آل‌هاشم:

روز قدس، روز همبستگی با مردم غزه است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۳۰۱

طی روزهای گذشته رژیم صهیونیستی بار دیگر جنگ جدیدی را علیه مردم مظلوم غزه آغاز کرده و رمضان خونینی را برای فلسطینیان رقم زده است و تا امروز بیش از هفتصد نفر از مردم مظلوم غزه به شهادت رسیده‌اند و چندین بیمارستان مورد حمله قرار گرفته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امسال روز جهانی قدس، روز همبستگی همه مسلمانان جهان با مردم مظلوم غزه و حمایت از مقاومت اسلامی در منطقه است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در شانزدهمین نشست پیشکسوتان ارتش با اشاره به برخی از شاخص‌ها و درس‌های مهم دفاع مقدس از جمله مدیریت و فرماندهی حضرت امام(ره) و نیز دوراندیشی ایشان، افزود: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: جنگ تا رفع فتنه؛ از عالم و امروز هرچقدر که می‌گذرد به دوراندیشی ایشان بیشتر پی می‌بریم.

وی تصریح کرد: شما به دوراندیشی و پیش‌بینی حضرت امام(ره) در مورد مسأله فلسطین نگاه کنید. حضرت امام(ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ که مصادف بود با سیزدهم ماه مبارک رمضان و شروع تازه‌ای از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان طی پیامی فرمودند: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اعلام می‌گردد و عموم مسلمانان جهان ضمن اعلام همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین، در این روز راهپیمایی کنند و این نشان دهنده عمق درایت و دوراندیشی حضرت امام(ره) بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به جنایات اخیر صهیونیستها در منطقه افزود: طی روزهای گذشته رژیم صهیونیستی بار دیگر جنگ جدیدی را علیه مردم مظلوم غزه آغاز کرده و رمضان خونینی را برای فلسطینیان رقم زده است و تا امروز بیش از هفتصد نفر از مردم مظلوم غزه به شهادت رسیده‌اند و چندین بیمارستان مورد حمله قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین گفت: رژیم اشغالگر قدس از حمله اخیر خود به غزه سه هدف عمده یعنی نابودی زیرساخت‌های مقاومت، تقویت گروهک‌های تروریستی و تکفیری‌ها و ایجاد اختلاف بین گروه‌های فلسطینی را دنبال می کند اما ما امیدواریم همچون پیروزی‌های قبلی در جنگ ۲۲ روزه، جنگ ۳۳ روزه و جنگ ۸ روزه برای چهارمین بار نیز مردم مظلوم فلسطین، حزب الله لبنان و نیروهای حماس و مقاومت در این جنگ نابرابر و ناجوانمردانه به پیروزی بزرگ و ارزشمندی دست یابند.

وی در پایان افزود: در روز جهانی قدس همه ما با حضور در راهپیمایی باشکوه و سراسری این روز حمایت قاطع خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین و مقاومت اسلامی منطقه بار دیگر اعلام خواهیم نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز