خبرگزاری کار ایران

بیانیه حزب اراده ملت ایران؛

محکومیت وقایع اخیر نوار غزه و دعوت از مردم عزیز برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۲۸۷

ما امروز با قلم و زبان خویش، مظلومیت غزه را فریاد می زنیم و اعلام می کنیم غزه تاب و تحمل جنگ خونین و این کشتار دهشتناک را ندارد.

اشراقِ آفتاب در غزه سرخ گون است و طلوع خونبار و غروب سوگوارش هر دل الهی سرشت و انسان دوستی را در هم می‌فشارد. هجوم افسارگسیخته و حملات ددمنشانه رژیم نامشروع اسرائیل به مردم بی گناه فلسطین به ویژه ساکنان بی دفاع نوار غزه و کشتار فجیع آزادگان اعم از زنان، مردان و کودکان این سرزمین که سر در آستان الوهیت و قدس شریف دارند باعثانزجار جامعه آزاد اندیش و صلح جوی جهانی شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان, در قسمتی از این بیانیه آمده است: حزب اراده ملت ایران(شاخه ی استان زنجان) ضمن محکوم نمودن این قلع و قمع وقیحانه که تهاجم و تجاوز آشکار به حریم و حرمت مردم مظلوم فلسطین است از مجامع بین المللی می خواهد برای توقف این نسل کشی شنیع مداخله سریع نموده و متجاوزان صهیونیستی را به دلیل زیر پا گذاشتن مقررات بین المللی و زیر سئوال بردن فلسفه ی وجودی سازمان ملل که پیگیری مسائل حقوق بشر و نسل کشی، دلیل اصلی تاسیس آن است مورد محاکمه قرار داده و کوری را به خاطر آرامش تحمل ننمایند.

ما امروز با قلم و زبان خویش، مظلومیت غزه را فریاد می زنیم و اعلام می کنیم غزه تاب و تحمل جنگ خونین و این کشتار دهشتناک را ندارد و از تمامی مسلمانان جهان به ویژه از مردم داغدار و بردبار ایران عزیز دعوت می کنیم با حضور گسترده ی خود در راستای ادای وظیفه ی اسلامی – انسانی خویش در راهپیمایی روز قدس حضور یافته تا به صورت وسیع و واحد اعترض پرطنین خود را به گوش های ناشنوا و چشم های نابینای مجامع جهانی رسانده و عوامل این جنایت جنون آمیز را وادار به رعایت احترام به حقوق بشر و حریم و حریت مردم مظلوم غزه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز