خبرگزاری کار ایران

دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت در پیامی:

اسرائیل و امریکا منفورتر از گذشته شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۲۷۶

برغم تلاش گسترده و دیرین قدرت‌های استکباری حامی رژیم صهیونیستی مسئله فلسطین از حصار عربی و رویکرد قومیتی خارج و با رویکردی دینی به مسئله اول جهان اسلام و بلکه آحاد حق طلبان و آزادی خواهان جامعه بشری تبدیل شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در پیامی با محکوم کردن حملات رژیم اشغالگر قدس از مردم این شهرستان خواست در روز قدس حضوری گسترده داشته باشند.


در متن این پیام که به دفتر ایلنا در یاسوج ارسال شده چنین آمده:

روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. امام خمینی(ره)
بار دیگر سالروز فرمان تاریخی معمار بزرگ و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» فرا رسید.
جهان اسلام در شرایطی به استقبال این یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) می رود که جنایتهای دردمنشانه صهونیستها در مناطق اشغالی فلسطین همچنان وجود دارد و توطئه های مزورانه و ننگین آنان در جهان اسلام رو به فزونی نهاده است.

با گذشت بیش از ۶۱ سال از اشغال فلسطین و قبله اول مسلمین و ارتکاب جنایات ضد بشری بویژه در نوار غزه قطع ورود مواد غذایی، دارویی و سوخت به این مناطق، استفاده از بمبهای شیمیایی و فسفری و نقص تمامی قوانین حقوق بشر در سایه تمامی اسلام ستیزان و ارکان استکبار جهانی بویژه آمریکا که هرگونه حمایت مادی و تجهیزاتی را برای آنان فراهم کرده است به ادامه دردمنشی های خود ادامه می دهد.

ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس تنها یک نام‌گذاری نبود بلکه یک جریان سازی فرهنگی سیاسی و ترسیم یک راهبرد سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین برای جهان اسلام بود.

امروز به یمن اقدام سترگ و ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، افکار عمومی جهان به نفع جریان مقاومت و نهضت بیداری اسلامی تغییرات شگرفی یافته است به گونه‌ای که تلاش آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان ظلم در سرزمین قدس، طراحی و ارایه هرگونه نقشه سازش خود را در مقابل امواج بیداری ملل و جوامع جهانی و هوشمندی ملت و مجاهدان فلسطینی ناکارآمد و از پیش شکست خورده می‌یابد.

به رغم تلاش گسترده و دیرین قدرت‌های استکباری حامی رژیم صهیونیستی مسئله فلسطین از حصار عربی و رویکرد قومیتی خارج و با رویکردی دینی به مسئله اول جهان اسلام و بلکه آحاد حق طلبان و آزادی خواهان جامعه بشری تبدیل شده است.

تحرکات سازش‌کارانه و خیانت باری که در پی خاموش کردن شعله‌های مقاومت و نیز مشروعیت‌بخشی به اسراییل غاصب است هرگز قادر نخواهد بود با تضعیف روحیه پایداری و ایستادگی ملت فلسطین؛ رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آن امریکای جنایتکار را که اینک نزد افکار عمومی جهانیان منفورتر، ضعیف‌تر و منزوی‌تر از همیشه هستند را از باتلاق و مخمصه راهبردی امروز نجات بخشد. بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مسئله فلسطین کلید رمز آلودی است که درهای فرج را به روی امت اسلامی می‌گشاید.

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت با لبیک به ندای ولی امر مسلمین و رهبر فرزانه انقلاب با شرکت گسترده و توفنده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس و با تأکید بر این حقیقت که روز قدس روز تجدید حیات اسلام است حمایت امت اسلام از آرمانهای قدس شریف و فلسطین و انزجار خود را از اسرائیل غاصب اعلام می نمایند و از تمامی علما، دانشگاهیان، اندیشمندان و فرهیختگان، تشکل های غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد، برادران و خواهران مسلمان و آزاده استان کهگیلویه و بویر احمد و همه مردم ایران اسلامی دعوت می نماید در جهت حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و محکوم کردن جنایات صورت گرفته در سرزمینهای اشغالی و بلاد اسلامی و جنایتهای اخیر در غزه در این راهپیمایی جهانی عزم راسخ خود را برای نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف به نمایش بگذارند که وعده الهی صادق است و فسخ و ظفر از آن خداست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز