خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد:

امروز, روزقدس مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۲۶۶

برتک تک ما ایرانیان و مسلمانان جهان وظیفه است که در راستای عمل به تکلیف شرعی و آنچه در قانون اساسی در خصوص اعاده حقوق اساسی ملت مظلوم فلسطین و ظلم هایی که به قلبهای مظلومین فلسطین روا داشته می‌شود با پا خیزیم.

استاندار زنجان گفت: روز جهانی قدس به مهمترین مسئله جهان اسلام می پردازد.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، جمشید انصاری, امروز در گفتگو با خبرنگا رایلنا در زنجان با اشاره به اینکه ایران و امام خمینی(ره) مبدع روز جهانی قدس در جهان بوده است اظهارداشت: روز جهانی قدس به مهمترین مسئله جهان اسلام می‌پردازد وبسیار حائز اهمیت برای ما مسلمانان است.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز اگر تمام کشورهای اسلامی به مسئله آزادی مردم قدس و فلسطین اهمیت می دهند به فرمان امام راحل است، افزود: در روز قدس سالجاری ملت ایران اسلامی این روز را بیشتر از دیگر کشورها ی اسلامی گرامی خواهند داشت.

انصاری در ادامه سال۵۹ را از طرف ایرانیان برای اعلام انزجار از صهیونسیت در تقویم بین المللی مهم ارزیابی کرد وخاطر نشان شد: برتک تک ما ایانیان و مسلمانان جهان وظیفه است که در راستای عمل به تکلیف شرعی و آنچه در قانون اساسی در خصوص حمایت از قلبهای مظلوم روا داشته می شود با پا خیزیم.

مقام عالی استان با اشاره به مظلومیت فلسطین و فلسطنیان در جهان امروز تصریح کرد: امروز مسلمان جهان باید به مظلومیت آنها در حمایت از آنان فریاد بزنند و نسبت به ظلمهای که به ناروا بر آنها روا داشته می شود از آنها دفاع کنند.

وی بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تاکید و تصریح کرد: امروز جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس در غزه و کشتار زنان و کودکان بی گناه و بی دفاع زمینه اعتراض جدی تر ملت های مسلمان علیه این رژیم نامشروع را فراهم کرده است.

استاندار زنجان در پایان با یادآوری ظلمهای اخیررژیم صهیونیستی نسبت به مردم نوار غزه، گفت: طبعا در سالجاری باید حضور مردم ایران واستان دارای معنای خاص در این راستا باشد تا مردم با حضور گسترده و اعتراض جدی نسبت به جنایات دشمنان صهیونیستی درزمینه حمایت از حقوق این مظلومان گامی موثر داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز