خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی:

رژیم نژادپرست صهیونیسم، مظهر تروریسم دولتی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۲۶۵

موشک‌های مقاومت اسلامی و توان بالای آن در این نبرد نابرابر، خواب را از چشم صهیونیست‌ها گرفت و آنان را مجبور به عقب نشینی کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از مردم این استان خواست با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس با دفاع از مردم مظلوم فلسطین، پاسخ دندان شکنی به تجاوزات رژیم اشغالگر قدس دهند.

متن پیام که به دفتر ایلنا در یاسوج ارسال شده چنین آمده:


بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس یادآور بیش از نیم قرن مظلومیت ملتی در برابر رژیمی سفاک و جعلی است.
این روز بزرگ که روز همبستگی ملت های مسلمان برای آزادی قدس شریف و یادگار امام عظیم الشان رحمه الله علیه است هر سال با شکوهتر از گذشته برگزار می شود.

امام بزرگوار ما فرمود: «فلسطین پاره تن اسلام است» و از این رو هر ساله مسلمانان جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان یاد مظلومیت ملتی را زنده نگاه می دارند که سال ها است، شاهد شهادت عزیزان خود و به تاراج رفتن خانه و اموال خود است.

رژیم نژاد پرست صهیونیستی که به واقع مظهر تروریسم دولتی است، جوانان مبارز را به خاک و خون می کشد، پدران را روانه زندان و با کودکان و زنان به وحشیانه ترین شکل ممکن رفتار می کند، خانه ها را خراب و حقوق انسانی را زیر پا می گذارد و این همه در برابر چشمان سازمان های بین المللی و مدافع حقوق بشر صورت می گیرد.

اوج این سفاکی در رمضان امسال و در ماجرای زنده سوزاندن نوجوان فلسطینی، سپس بمباران مناطق مسکونی و به خاک و خون کشاندن مردم بی گناه غزه صورت گرفت و جنایت هولناک دیگری را در پرونده این مدافعان حقوق بشر به نگارش درآورد.

با این همه آنچه چشم جهانیان را به خود خیره ساخته است، پاسخ کوبنده مقاومت اسلامی در برابر این جنایات بود.

موشک های مقاومت اسلامی و توان بالای آن در این نبرد نابرابر خواب را از چشم صهیونیست ها گرفت و آنان را مجبور به عقب نشینی کرد.

سخنان این روزهای سران رژیم صهیونیستی حکایت از غافل گیری آنان و شاهد دیگری بر «اوهن بیت من العنکبوت» بودن آنان دارد.

مسلمانان جهان در راهپیمایی امسال با نه گفتن به تفرقه ها و با سر دادن ندای اتحاد، نشان خواهند داد که با جان و مال خود از آزادگی و آرمان ملت فلسطین دفاع خواهند کرد.

ملت ایران اسلامی و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، یک بار دیگر با آرمان های امام بزرگوار و شهدای گرانقدر، تجدیدعهد نموده و به ندای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای - مدظله العالی - لبیک گفته و روز جهانی قدس را به روزی ماندگار در تاریخ پر افتخار خود مبدل خواهند کرد.

از همه مردم، اقشار و گروه های مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد می خواهم تا بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس و لبیک به فرمان رهبری، انزجار خود را به اهداف ظالمانه دشمنان استکباری به خصوص صهیونیسم بین الملل به جهانیان نشان دهند.

سیدموسی خادمی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز