خبرگزاری کار ایران

رحمانی فضلی:

دولت درپی ایجاد فضایی آرام برای فعالیت همه احزاب است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۲۵۸

سیاست دولت تدبیر و امید در حوزه داخلی پرهیز از اختلاف و تفرقه افکنی است. / تدوین و ارائه بسته سیاست‌های خروج از رکود و تلاش برای تصویب آن در هیئت دولت، از جمله مواردی است که به منظور توسعه اقتصادی با جدیت دنبال می‌شود.

وزیر کشور گفت: دولت یازدهم به دنبال ایجاد فضایی آرام و زمینه‌سازی برای حضور و فعالیت تمام احزاب در چارچوب قانون و راستای منافع ملی است.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در دیدار با علما و ائمه جمعه خراسان رضوی، با اشاره به شرایط اسفناک و ملتهب کشورهای عراق، سوریه، غزه و افغانستان، اظهار داشت: جنگ بین مذاهب اسلامی آخرین حربه دشمنان است که با تمام قوا و بسیج همه امکانات مادی، معنوی و رسانه‌ای در این مسیر سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی افزود: به لطف خداوند تمام این شرارت، جنایت و تنش‌ها منجر به حقانیت اسلام ناب محمدی می‌شود و افکار عمومی دنیا، آزادیخواهان و مردم آزاده دنیا پی خواهند برد که این خشونت‌ها ربطی به دین مبین اسلام ندارد.

وزیر کشور به پیروزی سربازان دیپلماسی خارجی کشور اشاره کرد و گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات و حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت تدبیر و امید سبب شد تا گروه ۱ + ۵ که روزی میز مذاکره با ایران را ترک کرده بود؛ کشورمان را برای حل و فصل موضوع هسته‌ای به مذاکره دعوت کند و در مرحله نخست برای دستیابی به توافقی جامع فرصتی شش ماهه و در مرحله بعد فرصتی چهار ماهه برای مذاکرات تعیین کنند.

رحمانی فضلی با تاکید بر حفظ انسجام و وحدت ملی، تصریح کرد: سیاست دولت تدبیر و امید در حوزه داخلی پرهیز از اختلاف و تفرقه افکنی است.

وی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم به دنبال ایجاد فضایی آرام و زمینه‌سازی برای حضور و فعالیت تمام احزاب در چارچوب قانون و راستای منافع ملی است.

وزیر کشور با اشاره به دستاوردهای مطلوب دولت در حوزه اقتصاد، اظهار کرد: گام نخست در این حوزه دستیابی به ثبات نسبی و جلوگیری از رشد شتابنده تورم بود که دولت تدبیر و امید به موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه دست یافته است.

رحمانی فضلی گفت: در همین راستا تکمیل ظرفیت‌های نیمه تمام در کشور و بسترسازی برای تقویت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: تدوین و ارائه بسته سیاست‌های خروج از رکود و تلاش برای تصویب آن در هیئت دولت، از جمله مواردی است که به منظور توسعه اقتصادی با جدیت دنبال می‌شود.

وزیر کشور تاکید کرد: تمام این دستاوردها در سایه امنیت پایدار و مردم محور محقق شده که این مهم به مدد هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و رصد دائمی فعالیت‌ها و تحرکات دشمنان در آن سوی مرزها، فراهم شده است.

علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار با اشاره به نقش موثر روحانیت در ایجاد، حفظ و بقا نظام اسلامی، اظهار کرد: همان گونه که روحانیون در شکل‌گیری و ایجاد انقلاب نقش اساسی داشتند؛ در این برهه از زمان که دشمنان اسلام سعی در خدشه‌دار کردن چهره دین دارند نیز باید به رسالت خود در روشنگری افکار عمومی و تحلیل شرایط موجود عمل کنند.

وی با اشاره به وجود بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) در مشهد مقدس و تردد سالانه بیش از ۲۵ میلیون زائر از اقصی نقاط ایران و جهان به این کلانشهر کشور، بر نهادینه شدن فرهنگ رضوی و ارتقای کمی و کیفی زیارت تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز