خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

عملیات مرصاد افتخاری بی‌بدیل برای استان است

کد خبر : ۱۸۹۲۴۳

درعملیات مرصاد رزمندگان استان همدان، اولین نیروهایی بودند که در مقابل تهاجم منافقین صف‌آرایی کردند.

سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت یاد شهدای استان همدان در عملیات رمضان و هم چنین گرامی داشت شهدای بمباران نمازگزاران جمعه در ورزشگاه شهدای قدس در سال ۱۳۶۱ و بزرگداشت یاد شهدای استان در عملیات مرصاد مراسمی در روز پنج شنبه مورخ ۲/۵ / ۹۳ در محل حسینیه امام خمینی شهر همدان برگزار می‌‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ پاسدارخلیل الهی تبار ادامه داد: این مراسم به تاکید و حمایت‌های نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعهٔ همدان در پاسداشت حماسهٔ مردان و زنان دارالمجاهدین همدان در صحنه‌های حق علیه باطل و هم چنین مقاومت جانانه در برابر حملات وحشیانه دشمن بعثی در بمباران شهر‌ها برگزار خواهد شد.

وی هم چنین افزود: بمباران نماز جمعه در روز ۲۵ تیرماه ۶۱ نیز حادثه‌ای بی‌نظیر در طول دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود و نمازگزاران همدانی پس از بمباران ورزشگاه شهدای قدس نماز جمعه را در مسجد جامع شهرهمدان و به امامت حضرت آیت الله نوری همدانی اقامه کردند و با این حرکت بزرگ خود حماسه‌ای دیگر را رقم زدند.

سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان عملیات مرصاد را افتخاری بی‌بدیل و ارزشمند برای استان دانست و بیان داشت: در عملیات بزرگ مرصاد نیز رزمندگان استان همدان اولین نیروهایی بودند که در مقابل تهاجم ستون منافقین به داخل خاک میهن اسلامی صف آرایی نموده و با ایثار و مقاومت مثال زدنی خود ضمن جلوگیری از پیشروی دشمن ضربات مهلکی به سازمان منافقین وارد نمودند و در این عملیات ۱۲۳ شهید گرانقدر از استان همدان تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

استان همدان با حضور حدود یک هزار نفر در قالب سه گردان در عملیات رمضان در منطقهٔ کوشک نقش ویژه و به سزایی را از خود به یادگار گذاشت و۱۶۰ شهید عزیز را تقدیم کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز