خبرگزاری کار ایران

آنچه به آندو دادیم بیش از این نیست؛

صاحب‌پناه: لیست قرارداد بازیکنان استقلال واقعی است / رسانه ها حاشیه‌سازی نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۲۳۶

قول شرف می‌دهم آنچه بودجه باشگاه به آندو داده‌ایم بیشتر از این نیست اما یک بحث‌هایی هم هست که در مسائل داخلی باشگاه است. به هر حال ما سقف بودجه را رعایت کرده‌ایم

انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان تیم فوتبال استقلال حرف و حدیث‌های زیادی را بین اهالی مطبوعات و مردم به وجود آورد چراکه عده‌ای معتقدند این اعداد و ارقام واقعی نیست، اما واکنش رئیس هیات مدیره استقلال از همه جالب‌تر بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامران صاحب‌پناه گفت: من هنوز لیست منتشر شده از سوی باشگاه را ندیده‌ام و از چیزی خبر ندارم. اجازه بدهید اول لیست را ببینم و بعد اظهار نظر کنم.

رئیس هیات مدیره استقلال پس از قرائت لیست قرارداد بازیکنان استقلال و طرح این مطلب که کسی باور نمی‌کند آندرانیک تیموریان یک میلیارد با آبی‌پوشان تهرانی قرارداد بسته باشد، گفت: قول شرف می‌دهم آنچه بودجه باشگاه به آندو داده‌ایم بیشتر از این نیست، اما یک بحث‌هایی هم هست که در مسائل داخلی باشگاه است.

وی متذکر شد: ما سقف بودجه را رعایت کرده‌ایم و اگر خارج از سیستم پول بیاوریم و بخواهیم آن را بین بازیکنان تقسیم کنیم هیچ ایرادی ندارد، اما آنچه مسلم است این لیست واقعی است.

نکته جالب در مورد واکنش صاحب‌پناه نسبت به ابهامات موجود در قرارداد بازیکنان استقلال بود که در نهایت او عصبانی شد و گفت: ما اگر به بازیکنان کم پول بدهیم یک جور باید جوابگو باشیم و اگر زیاد پول بدهیم به گونه‌ای دیگر باید پاسخگو باشیم. در این چند روزه ما را به حاشیه برده‌اند و به چالش کشیده‌اند و مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرده‌اند، اما باز هم می‌گویم این لیست واقعی است و ما سقف بودجه را رعایت کرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز