خبرگزاری کار ایران

دعوت دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

کد خبر : ۱۸۹۲۳۱

روز قدس روز فریاد بلند ملت های مسلمان علیه زورگویی، ظلم و ستم بیش از شش دهه ای استکبار جهانی علیه امت اسلامی و تجلی وحدت، یکپارچگی و ایستادگی، پایداری مسلت های مسلمان در مسئله فلسطین می باشد.

به مناسبت روز قدس دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس بدین شرح است:

بیش از ۳۰ سال از اقدام بی بدیل و داهیانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اعلام جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس می گذرد، اینک این رویداد بزرگ جهان اسلام در ادبیات سیاسی ملتهای مسلمان و آزادی خواه از جایگاه ویژه ای برخوردار شده و مسأله فلسطین را بعنوان مهم ترین موضوع، در کانون توجه جهان اسلام قرار داده است. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در طول این سال ها همواره بر بزرگداشت این روز و برگزاری هر چه با شکوه تر آن تأکید کرده و نسبت به آن اهتمام ویژه ای داشته اند.

به برکت این روز بزرگ دیگر مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف موضوعی نیست که توسط سیاست بازان حرفه ای در پشت درهای بسته به عنوان برگ برنده ای در معاملات سیاسی به کار گرفته شود بلکه سرنوشت فلسطین عزیز در میدان مبارزه، جهاد و ایثار توسط جوانان مؤمن و غیور مسلمان رقم خواهد خورد. اینک مسئله آزادی قدس شریف مطالبه عمومی نه تنها ملت های مسلمان بلکه همه آزادی خواهان جهان می باشد. روز جهانی قدس با به صحنه آوردن ملت های مسلمان در موضوع فلسطین معادلات حاکم بر این مسئله را به کلی دگرگون ساخت و صهیونیسم و حامیان جهانی اش را در موضع ضعف قرار داد. اینک شعار از نیل تا فرات صهیونیست ها به تاریخ پیوسته است و رژیم صهیونیستی باید در داخل سرزمین های اشغالی به دفاع از کیان نامشروع خویش بپردازد.

روز قدس روز فریاد بلند ملت های مسلمان علیه زورگویی، ظلم و ستم بیش از شش دهه ای استکبار جهانی علیه امت اسلامی و تجلی وحدت، یکپارچگی و ایستادگی، پایداری مسلت های مسلمان در مسئله فلسطین می باشد. بی تردید ملت های مسلمان ریشه های فاسد صهیونیست را خواهند خشکاند و اجازه نخواهند فریاد مظلومانه ملت فلسطین در گلو خفه گردد. آزادی سرزمین های اشغالی فلسطین از نهر تا بحر تنها با همت و اهتمام ویژه ملت های مسلمان امکان پذیر خواهد بود.

دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین با گرامی داشت یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و تأکید بر ضرورت پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه مسئله فلسطین به ویژه در برهه بسیار حساس کنونی که شاهد کشتار و قتل عام بی رحمانه مردم فلسطین در غزه و در سکوت و حمایت های وقیحانه قدرت های مستکبر و برخی دنباله های آنها در منطقه می‌باشیم امت اسلامی به ویژه ملت بزرگ ایران را به راهپیمایی در این روز دعوت می نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز