خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان خبرداد:

رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۱۹۸

در سه ماهه ابتدای سال جاری به تخلفات ۱۱ شرکت حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان رسیدگی شد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: در مجموع برای هشت شرکت تذکر کتبی با درج در پرونده، سه شرکت نیزبعلت تکرار تخلف به کمیسیون ستادی ماده ۱۲ آئین نامه فوق ارسال شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی رحمتی مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان امروز با اعلام این خبر گفت: در راستای رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل ونقل جاده‌ای در کمیسیون اولیه ماده ۱۲ استانی آئین نامه اجرائی تبصره یک ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب ۱۳۹۱، در سه ماهه نخست سالجاری تعداد ۱۱ فقره تخلف شرکتهای حمل ونقل رسیدگی که همگی در بخش مسافربری فعالیت می‌نمایند، رسیدگی شد.

وی گفت: در مجموع برای هشت شرکت تذکر کتبی با درج در پرونده، سه شرکت نیزبعلت تکرار تخلف به کمیسیون ستادی ماده ۱۲ آئین نامه فوق ارسال شده است.

مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان عمده تخلفات را صدور صورت وضعیت به راننده فاقد کارت هوشمند، صدور صورت وضعیت به وسیله فاقد تجهیزات ایمنی، عدم استفاده متصدیان از لباس فرم و همچنین عدم رعایت بخشنامه‌های ارسالی از سوی اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان ذکر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز