خبرگزاری کار ایران

قرارداد کادر فنی اعلام نشد؛

رقم قرارداد۱۹استقلالی اعلام شد / ۶ بازیکن میلیاردی در لیست آبی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۱۷۵

در این جدول بیشترین مبلغ قرارداد به ۶ بازیکن استقلال با رقم یک میلیارد است که به صادقی، حیدری، بیک زاده، ابراهیمی، تیموریان و کرار اختصاص یافته است.

باشگاه استقلال رقم قرارداد بازیکنان این تیم برای حضور در چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، مبالغ قرارداد ۱۹ بازیکن تیم فوتبال استقلال در شرایطی اعلام شده است که به نظر می رسد تعداد بازیکنان این تیم برای حضور در لیگ چهاردهم بیشتر باشد. ضمن اینکه در این جدول نامی از اعضای کادر فنی این تیم و امیر قلعه‌نویی سرمربی آبی‌پوشان به چشم نمی‌خورد!

درراستای تاکید وزیر ورزش و جوانان و سازمان لیگ برتر فوتبال در شفاف سازی قراردادهای بازیکنان، باشگاه استقلال ریز قراردادهایش را منتشر کرد.

در این جدول بیشترین مبلغ قرارداد به ۶ بازیکن استقلال با رقم یک میلیارد تومانی است که به امیر حسین صادقی، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان و جاسم کرار اختصاص یافته است.

قرارداد ۹۰۰ میلیونی محمد قاضی و ۸۰۰ میلیونی حنیف عمران زاده در کنار قرارداد ۷۲۰ میلیونی رافائل داسیلوا از نکات جالب توجه قرارداد بازیکنان استقلال است. در این لیست کمترین قرارداد با ۲۵۰ میلیون تومان به محمدرضا خرسندنیا بازیکن مشهدی استقلال اختصاص دارد.

لازم به ذکر است قرارداد کلیه بازیکنان استقلال ۲ یا ۳ ساله بوده و فاقد هر گونه شرایط خاص ویژه بازیکنان است. کلیه قراردادها بنا به تاکید بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه در قالب سیاست های ابلاغی وزارت ورزش و جوانان، سقف بودجه مصوب برای باشگاه و منافع دوطرفه باشگاه - بازیکن تنظیم شده است.

لیست قطعی رقم قرارداد بازیکنان استقلال به این شرح است:

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز