خبرگزاری کار ایران

بیانیه حوزه هنری استان زنجان به مناسبت روز جهانی قدس:

روز قدس نه تنها روز فلسطین بلکه روز همه ملت های مظلوم جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۰۸۹

بار دیگر تجلی خانه رمضان در انتهای راه آسمانی‌اش، به لحظه رسالت قدسی برای رهایی بشریت رسیده و در این فراز " قدس " حرف اول و آخری است که هیچ کیدی نتوانسته آن را از دل و زبان امت اسلامی برکند.

تدبیر و فرموده بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان " روز جهانی قدس " تمام معادلات استکبار جهانی را به هم ریخت و سبب انسجام و بیداری بیش از پیش مسلمین جهان شد.

به گزارش ایلنا ا زنجان، روز قدس روز بیدار شدن از سیطره نا آگاهی است. روز مبارزه با فقر، روز مبارزه با سلاح و کشتار جمعی و روز ارزش‌های انسانی است. روز قدس نه تنها روز فلسطین و روز آزادی سرزمین‌ های اسلامی است بلکه روز مصر، روز بحرین، روز حجاز، روز یمن و حتی روز ملت ستمدیده و فقرای انگلیس و آمریکا است.

اما امسال در حالی به استقبال روز قدس، روز اسلام و روز ارزش‌های انسانی می‌رویم که غریو بیداری قدس که از حنجر الهی روح خدا برخاسته بود، نه تنها کاخ طاغوت صهیون را لرزانده که ستون‌های نامشروع قوام و دوام این طاغوت را نیز در لرزه‌ای الهی و رستاخیزوار رو به ویرانی دارد.

‌رژیم اشغالگر صهیونیستی، دیگر بار مردمان بی‌پناه و بی‌دفاع و بی‌‎گناه " غزه " را مورد هجوم ناجوانمردانه و وحشیانه خود قرار داده و با سانسور خبری خود سعی در پوشاندن جنایات خود دارد.

بی‌شک اگر اسیر دست رسانه‌های دروغ‌پرداز و بیدادگر صیونیسم جهانی نشویم امروزه باید گفت که یک پایه اصلی بیداری اسلامی کشورهای خاورمیانه و بیداری محرومان در اقصی نقاط اروپا و آمریکا، توجه ملت‌ها به مصیبت‌هایی است که دوستی با اسرائیل غاصب برای دولت‌های فاسد و بی اخلاق به بار آورده است.

صهیونیست غاصب باید بداند که امت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران، همواره از حقوق به حق ملت فلسطین حمایت کرده و این راه را تا زمان از بین رفتن اسرائیل غاصب ادامه می‌دهد.

هنرمنان متعهد و کارکنان حوزه هنری استان زنجان ضمن ابراز همدردی با مردم بی دفاع و ستم دیده فلسطین با لبیک به ندای حقیقت‌مدارانه امام راحل و مقام معظم رهبری، با محکوم کردن این ددمنشی از شاعران، نویسندگان، هنرمندان، فرهیختگان و همه چهره های فعال جامعه هنری استان زنجان می خواهند که با تمام توان از امکانات و ظرفیت های معنوی و فکری خود برای انعکاس و محکومیت این فجایع استفاده کنند.

لذا با حمایت همه جانبه از امت حزب الله و مسلمان فلسطین و همراه با مردم انقلابی، مبارز و شهید پرور استان زنجان، با حضور در " راهپیمایی عظیم مردمی روز جهانی قدس " و با استعانت از درگاه ایزد منان و توجهات خاص حضرت بقیه الله الاعظم(عج) با شعارهای کوبنده، انزجار و نفرت خویش را از رژیم سفاک صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و حامیانش اعلام می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز