خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی شهردار کاشان:

دیدارهای مردمی گامی است موثر در راستای توجه به مسائل و مشکلات شهروندان کاشانی

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۰۸۰

دیدارهای چهره به چهره با شهروندان کاشانی ایجاد فرصت هماهنگی بیشتر برای مجموعه شهرداری گامی موثر جهت رفع موانع و مشکلات پیش روی شهروندان در خصوص حل مسائل مختلف شهری است.

مشاور عالی و مدیر حوزه شهردار گفت: دیدارهای چهره به چهره با شهروندان کاشانی ایجاد فرصت هماهنگی بیشتر برای مجموعه شهرداری گامی موثر جهت رفع موانع و مشکلات پیش روی شهروندان در خصوص حل مسائل مختلف شهری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان, ابولفضل زارع در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: ملاقات مردمی این امکان را برای شهرداری فراهم می کند تا بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ریشه یابی مشکلات عمومی شهر، تصمیمات لازم را در برنامه ریزی ها شهری اتخاذ کند.

به گفته وی، کاهش مشکلات شهروندان و بررسی و پاسخ به درخواست های قانونی آنها از مهم ترین اهداف این دیدارها است.

وی در ادامه از برگزاری ۵۰۰ مورد ملاقات شهروندان با شهردار کاشان طی مردمی شهردار کاشان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و گفت: مهمترین مباحثمطرح شده در این دیدارها موضوعات مرتبط با املاک، شهرسازی و خدمات شهری است.

دبیر شورای معاونین اظهار داشت: سرعت در پاسخگویی به مراجعات شهروندان، احترام و تکریم ارباب رجوع، کاهش حجم مراجعات شهروندان در طول ایام هفته به شهرداری، صرفه‌جویی در وقت و زمان و کاهش هزینه‌های تردد و حضور همزمان مسئولین مربوطه از دیگر اهداف برگزاری این دیدارها است.

ملاقات مردمی با شهردار بصورت هفتگی و با حضور معاونین و مسئولین مرتبط برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز