خبرگزاری کار ایران

سایت گروه تئاتر مستقل فعال شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۰۲۸

سایت گروه تئاتر مستقل به سرپرستی مریم کاظمی در آدرس www. freewilltheatre. com فعال شد.

گروه تئاتر مستقل که از ۷ مرداد نمایش " کلوچه دارچینی " را در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌برد، از این پس از طریق سایت www. freewilltheatre. com با مخاطبان خود ارتباط خواهد داشت.

به گزارش ایلنا؛ در این سایت مجموعه فعالیت های گذشته گروه، برنامه های آینده و اخبار و رویدادهای این گروه نمایشی در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

نمایش شاد و موزیکال " کلوچه دارچینی " آخرین نمایش این گروه است که با کارگردان و بازی مریم کاظمی و بازیگران شناخته شده تلویزیون، تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان همچون حسین محب اهری، جواد زیتونی، فرزانه نشاط خواه، مریم کاظمی، جواد اعرابی، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، پریسا فلاح زاده، عماد سالکی، حمید فتوحی، نازنین صفا، حسام کلانتری، شیما میرمهدی و محمدرضا خادمی از عید فطر ساعت ۱۹ روی صحنه می رود.

اعضا باشگاه تماشاگران این گروه می توانند به مدت ۱۰ روز از ۷ تا ۱۷ مرداد ۹۳ از ۵۰ درصد تخفیف ویژه نمایش کلوچه دارچینی برخوردار شوند.

تلفن رزرو و پیش خرید بلیط نمایش کلوچه دارچینی ۰۹۳۵۷۴۰۸۵۹۷ و ۰۹۱۹۰۷۷۶۰۹۸ اعلام شده و سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان خالد اسلامبولی، بالاتر از سینما آزادی، نبش کوچه چهارم واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز