خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی گیتی پسند خبر داد:

مردم از مراجع رسمی پیگیرمسائل باشند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۰۱۹

مشکل سپرده‌گذاران گیتی پسند با تدبیر معاون دادستان و مسئولین استان اصفهان تا نیمه دوم شهریورماه حل می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه صنایع گیتی پسند گفت: نزدیک به سه سال است که هیئت مدیره گروه پیگیری‌های زیادی را انجام داده تا گیتی پسند بتواند به تعهدات خود نسبت به سپرده گذاران عمل کرده و سرمایه آن دسته از کسانی که خواهان بازگشت سرمایه‌هایشان هستند را تأمین و پرداخت کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد گیوی؛ به جلسه مورخه ۱۹ خردادماه سال جاری که به ریاست معاون دادستان عمومی و انقلاب اصفهان تشکیل شد اشاره کرد و افزود: در این جلسه که تعدادی از مسئولین استان همچنین مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره گیتی پسند هم حضور داشتند، مقرر شد با توجه به موضوع تبدیل مجموعه گیتی پسند و کلیه شرکت‌های وابسته به سهامی، هیئت مدیره گیتی پسند متعهد گردد تا بر مبنای نظر کارشناسان رسمی دادگستری، افرادی که به جای مطالبات خود خواستار دریافت سهام هستند را سهیم کند.

وی گفت: همچنین سرمایه سایر افرادی که حاضر نیستند سهام دریافت کنند را با فروش سهام به اشخاص ثالثاز طریق تبلیغات، حداکثر ظرف مدت سه ماه پرداخت کنند که نیمه دوم شهریور سال جاری در واقع تاریخی است که مشکل سپرده گذاران گیتی پسند، بر این اساس حل خواهد شد.

گیوی در خصوص سخنان دادستان اصفهان در اوایل تیرماه که گفته بود مهلت قانونی گیتی پسند برای بازپرداخت سرمایه‌های مردمی به پایان رسیده، تصریح کرد: این صورت جلسه که به امضای معاون دادستان و اعضای هیئت مدیره گیتی پسند رسیده نشان می‌دهد این گروه صنعتی تا اواخر شهریور ماه فرصت دارد و همان‌طور که گفته شد بر همین مبنا موضوع در حال پیمودن مسیر است.

وی بیان داشت: هیئت مدیره در این مدت که بیش از یک ماه آن گذشته، پیگیری‌ها و رایزنی‌های زیادی را به مانند سه سال گذشته انجام داده و این نوید را می‌دهیم که نیمه دوم شهریورماه، قول و تعهد عملیاتی می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه صنایع گیتی پسند با تقدیر از مردم استان، به ویژه سپرده‌گذاران که در مدت سه سال گذشته علیرغم تأخیرهای بسیار در بازپرداخت‌ها، صبر پیشه کرده و همراهی کردند، افزود: این حمایت موجب شد تا بزرگ‌ترین بخش خصوصی در صنعت ساختمان و پلیمر استان و کشور همچنان استوار بماند و مردان و جوانان متخصص و سخت‌کوش بسیاری، با امید و اشتیاق برای خودکفایی این مرز و بوم تلاش کنند.

وی در خصوص برنامه زمان بندی بازپرداخت نیز، افزود: جزییات و نحوه مراجعات برای دریافت سرمایه‌ها از طریق روابط عمومی گروه، متعاقباً اعلام خواهد شد.

گیوی؛ از عموم مردم به ویژه سپرده گذاران خواست، اخبار مربوط به گروه صنایع گیتی پسند را صرفاً از سایت رسمی این گروه صنعتی به نشانی www. sgpco. com پیگیری و رصد کرده و اجازه ندهند شایعات و تحرکات غیرقانونی مشکوک و برخلاف مسیر حل مسئله، ذهنشان و جو جامعه را مسموم و مختل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز