خبرگزاری کار ایران

فراخوان حزب الله برای عضو گیری در گروههای امر به معروف و نهی از منکر سیار

کد خبر : ۱۸۹۰۰۵

سازماندهی نیروها به دلایل متعدد و از جمله حجم غیر قابل پیش بینی داوطلبان به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شده است.

صفحات میانی ۶و۷ یالثارات به شکل ویژه به موضوعاتی درباره مقاومت فلسطین پرداخته است که مشتمل بر یک گفتگو با ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، گزارشی از آخرین عملیات های زمینی مقاومت…

به گزارش ایلنا، شماره ۷۵۷ هفته نامه یالثارات در حالی امروز یکم مرداد ماه روی پیشخوان دکه های مطبوعاتی قرار گرفت که براساس اعلام این هفته نامه شماره بعدی آن به دلیل تعطیلات عید سعید فطر با یک هفته تاخیر در روز ۱۵ مردادماه منتشر خواهد شد. اما در ادامه مروری اجمالی بر عناوین و محتوای موضوعات ارگان مطبوعاتی انصارحزب الله می پردازیم:

- صفحه ۱۲ یالثارات در این شماره با توجه به جنایات اسرائیل در غزه استثنائا به جای یادکرد شهیدان به این موضوع اختصاص یافته است.

- در «روایت یاران»، مطالبی به مناسبت یابود عملیات مرصاد منتشر شده است. همچنین در ستون معبر خاطره جالبی از سردار باقر زاده درباره زیارت یک شهید از امام رضا نقل گردیده است!.

- در صفحه ۱۰ گزارشی از تجمع مدافعان حرم در میدان امام حسین تهران در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

- صفحه شمیم عدالت در شماره ۷۵۷ یالثارات مشتمل بر موضوعاتی نظیر بدهی بابک زنجانی، گزارش تحقیق و تفحص مجلس از خودروسازان و نیز موضوع سانسور در دوره کارگزاران است.

- یالثارات در صفحه ادب و هنر این شماره، با اتکاء به موضوع عدم حمایت مالی وزارت ارشاد از تولید آثار ارزشی ضمن دستمایه قرار دادن مصداق پروژه فیلم حضرت موسی به گفتگو با اعضاء کمیسیون فرهنگی مجلس پرداخته است.

- صفحات میانی ۶و۷ یالثارات به شکل ویژه به موضوعاتی درباره مقاومت فلسطین پرداخته است که مشتمل بر یک گفتگو با ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، گزارشی از آخرین عملیات های زمینی مقاومت تا روز دوشنبه و همچنین یک گزارش جذاب و اجمالی که بررسی دعاوی مستند اسرائیل درباره قاچاق سلاح توسط ایران به غزه پرداخته است.

- در صفحه انصار حزب الله بیانیه هایی از شاخه های انصار حزب الله در شهرستا نها و بیانیه ای از ستاد اجرائی انصار حزب الله در مورد ادامه شیطنت رسانه ای رخ داده در ارتباط با گروههای امر به معروف و نهی از منکر سیار منتشر شده است.

- صفحه چهارم از این هفته نامه طبق سیاق ۲ شماره قبل بر موضوع مذاکرات هسته ای و مسائل پیرامونی آن متمرکز شده و همچنین به شکل اجمالی به سوژه جالبی در مورد چرائی تمرکز برخی رسانه های داخلی و صهیونیستی به اخبار شهدای جنگ اخیر در غزه پاسخ داده است.

- ستاد اجرائی انصار حزب الله در اطلاعیه کوتاهی که در صفحه ۲ شماره ۷۵۷ یالثارات منتشر شده اعلام کرده که فراخوان این ستاد برای عضو گیری در گروههای امر به معروف و نهی از منکر سیار با استقبال هزاران نفری روبرو شده که خارج از پیش بینی های این ستاد بوده. این بیانیه ضمن تقدیر از داوطلبان اعلام کرده که ثبت نام از طریق سامانه ۳۰۰۰۵۶۹۲ همچنان ادامه دارد اما سازماندهی نیروها به دلایل متعدد و از جمله حجم غیر قابل پیش بینی داوطلبان به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز