خبرگزاری کار ایران

با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام شد:

سینماگران در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۹۹۲

سینماگران ایران که اصحاب تصویرند برای حمایت از مردم بی‌دفاع غزه روز قدس همپای دیگر هموطنان آزاده راهپیمایی می‌کنند تا از دولت‌ها و مجامع جهانی بخواهند دست جنایتکار دولت اسرائیل را از سرزمین‌های اشغالی فلسطین کوتاه کنند.

هیات مدیره خانه سینما با انتشار متنی از عموم هموطنان دعوت کرد تا در راهپیمیایی روز قدس شرکت کنند.

به گزارش ایلنا؛ متن دعوت خانه سینما برای حضور گسترده سینماگران در راهپیمایی روز قدس به شرح زیر است:

شب هیچ خانه‌ای در جهان بی‌دیدن تصویر زنان و کودکان بی‌گناه غزه که در خون خود می‌غلتند روز نمی‌شود. غزه قهرمان سرخط خبر همه رسانه‌های جهان است.

هر چند قهرمانان غزه که با سلاحهای سبک و موشکهای دست ساز پوزة ارتش صهیونیستی را به خاک مالیده‌اند، اما بی‌شک پیروزی اخلاقی مردم غزه در محکمه وجدان عمومی جهان ارزشی بالا‌تر از پیروزی نظامی دارد.

پیروزی اخلاقی مردم غزه بیش از هر چیز مدیون تصویراست. تصویری که خبرنگاران شجاع از کوچه‌ها و خیابانهای ویران غزه به سرتاسر جهان مخابره می‌کنند. سینماگران ایران که اصحاب تصویرند برای حمایت از مردم بی‌دفاع غزه روز قدس همپای دیگر هموطنان آزاده راهپیمایی می‌کنند تا از دولت‌ها و مجامع جهانی بخواهند دست جنایتکار دولت اسرائیل را از سرزمین‌های اشغالی فلسطین کوتاه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز