خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه چای در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

چایکاران در انتظار باران / دور دوم چین چای تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۹۱۶

" دور اول بهره برداری چای در اردیبهشت انجام شد که خوشبختانه محصول خوبی نصیب چایکاران شد؛ اما متاسفانه دور دوم برداشت بدلیل نبود منابع مالی و کمک به چایکاران برای هرس باغات در فصل زمستان و کمبود باران در تابستان تا بارش باران تعطیل است. "

چین چای که در اردیبهشت به دلیل باران کافی با خبرهای خوشی همرا بود متاسفانه دردور دوم با اقبال روبرو نشده است و تنها چایکارانی موفق به چین دوم چای شده اند که در فصل زمستان با هزینه شخصی باغات خود را آبیاری کرده اند.
ایرج هوسمی در رابطه با وضعیت چین چای در سال جاری به ایلنا گفت: " چین اول چای مطلوب بوده؛ اما خشکسالی و نرسیدن باران به باغات چای، برداشت دوم چای را تعطیل کرده است.
وی گفت: " دور اول بهره برداری چای در اردیبهشت انجام شد که خوشبختانه محصول خوبی نصیب چایکاران شد؛ اما متاسفانه دور دوم برداشت بدلیل نبود منابع مالی و کمک به چایکاران برای هرس باغات در فصل زمستان و کمبود باران در تابستان تا بارش باران تعطیل است. "
رئیس اتحادیه چای در خصوص کمک دولت به چایکاران و میزان حمایت آن گفت: " کاری که دولت باید در زمستان برای چایکاران انجام می‌داد، پرداخت مساعده برای آبیاری باغات در زمستان بود که متاسفانه هیچ حمایتی صورت نگرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز