خبرگزاری کار ایران

روز قدس، روز ستیز همیشگی با صهیونیسم غارتگر است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۸۸۳

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، روز وحدت همه انسان‌های آزادی خواه و عدالت دوست و روز ستیز همیشگی با رژیم صهیونیسم غارتگر است.

حسین رضایی، دبیر حزب موتلفه شیروان چرداول گفت: روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، روز وحدت همه انسان های آزادی خواه و عدالت دوست و روز ستیز همیشگی با رژیم صهیونیسم غارتگر است.

به گزارش ایلنا، دبیر موتلفه چرداول افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روزقدس معین کردند و رهبری عظیم انقلاب اسلامی باپیروی از احکام آسمانی ضمن هشدار دادن و آگاه کردن مسلمین به وظایف خطیر خود برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن این روز بزرگ فرا می‌خوانند.

حسین رضایی گفت: حتماً در روز قدس در سراسر جهان و ایران اسلامی شعارمرگ بر امریکا و مرگ براسرائیل را خواهید شنید و ان‌شاءالله این مرگ فرا می‌رسد. اگرچه ملت‌های بیدار جهان و مسلمانان هر روز اعتراض خود را علیه این جنایت‌ها ابراز داشته‌اند و جانیان متوجه شدند که مقابله با تروریسم و دفاع از حقوق بشری آنها، تبلیغاتی است اما با حمایت ملت‌ها از مقاومت، رژیم تروریستی صهیونیستی نابود خواهد شد.

این فعال سیاسبی با اشاره به گروهک تروریستی داعش، افزود: این گروهک در کشور عراق با کشتار بیرحمانه خود سعی در خدشه‌دار کردن وحدت بین مسلمانان دارد که با راهپیمایی روز قدس علاوه بر دفاع از حقوق مردم مظلوم وبی دفاع غزه و فلسیطن، این حرکت گروهک‌های تروریستی را محکوم می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به وقایع اخیر در منطقه و تحرکات جبهه تکفیری در سوریه و عراق و کشتار بی رحمانه مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی بیان داشت: امروز وظیفه مسلمانان حمایت از کسانی است که مورد ظلم وستم واقع شده اند.

دبیر حزب موتلفه چرداول اذعان داشت: وظیفه اسلام در مقابل ظلم ستیزی مواضع مشخص و روشنی است که در روز قدس نمود عینی آن را می بینیم.

وی ضمن تشکر از ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی به‌دلیل شرکت در راهپیمایی روز قدس افزود: ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی پرشورتر از هر سال با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در روز قدس، خشم خود را علیه استکبار جهانی به منصه ظهور می‌رسانند.

دبیر حزب موتلفه چرداول در پایان از همه گروه‌ها، واقشار مختلف مردم دعوت می‌کند با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس مرحمی بر آلام مردم، زجر کشیده و به خاک و خون کشیده غزه باشند. به امید روزی که مسلمانان در تمام اقصی نقاط دنیا شاهد جشن نابودی رژیم نامشروع اسرائیل باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز