خبرگزاری کار ایران

معاون امور بین الملل وزیر نفت در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد؛

تعیین تکلیف شکایت گازی ترکیه از ایران؛ تا پایان سال میلادی

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۸۶۶

در حال حاضر طرف ترک حرف ها و دلایل ادعای خود را به لحاظ قیمت گاز و دیگر مسائل به داوری اعلام کرده و ایران نیز دفاعیات خود را بر اساس آنچه در قرارداد منعقد شده انجام می دهد تا رای نهایی صادر شود.

معاون امور بازرگانی و بین الملل وزارت نفت گفت: در حال حاضر داوری دادگاه لاهه دعوای طرفین را شنیده و رای نهایی تا پایان سال میلادی اعلام می شود.

علی ماجدی، معاون امور بازرگانی و بین الملل وزارت نفت در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت شکایت گازی ترکیه از ایران گفت: فعلا داوری بین المللی لاهه دعوای طرفین را شنیده و بعد از ارزیابی رای خود را اعلام خواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر طرف ترک حرف ها و دلایل ادعای خود را به لحاظ قیمت گاز و دیگر مسائل به داوری اعلام کرده و ایران نیز دفاعیات خود را بر اساس آنچه در قرارداد منعقد شده انجام می دهد تا رای نهایی صادر شود.

ماجدی خاطرنشان کرد: اعلام رای نهایی دادگاه تا پایان سال میلادی به طول می انجامد.

گفتنی است؛ ترک ها در شکایت گازی خود از یک سو مدعی کم فروشی ایران در گاز ارسالی به ترکیه هستند و از سوی دیگر عنوان کرده اند که قیمت گاز ایران گران است و خواستار کاهش ۲۵ درصدی قیمت گاز صادراتی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز