خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه:

داعش به دنبال ایجاد شکاف بین کشورهای منطقه است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۸۵۹

امروز گروهک تروریستی داعش با حمایت و پشتیبانی کشورهای غربی و برخی از دولت‌های مرتجع عربی به دنبال ایجاد شکاف بین کشورهای منطقه و ایجاد ناامنی هستند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در جلسه شورای اداری شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: امروز وظیفه نهادهای فرهنگی بیشتر از گذشته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، امیر شاه آبادی با اشاره به تلاش برخی از فرقه ها برای نفوذ در فرهنگ ناب اسلامی، گفت: این فرقه ها تنها هدفشان از نفوذ در اسلام و کشورهای مسلمان، از بین بردن فرهنگ اسلامی در بین مسلمانان است.

وی با اشاره به تهاجم همه جانبه کشورهای غربی در بعد فرهنگی به کشور، بیان داشت: برای جلوگیری از آسیب فرهنگی جامعه در مقابل این هجمه دشمنان باید از پتانسیل های فرهنگ اسلامی در کشور استفاده بهینه شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: امروز گروهک تروریستی داعش با حمایت و پشتیبانی کشورهای غربی و برخی از دولتهای مرتجع عربی به دنبال ایجاد شکاف بین کشورهای منطقه و ایجاد ناامنی هستند.

شاه آبادی با اشاره به اینکه داعش خطر بزرگی برای کشورهای عراق و سوریه در خاورمیانه محسوب می شود، اظهار داشت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی در مرزهای کشور به اندازه ای است که تروریست ها حتی نمی توانند فکر تهاجم و ایجاد ناامنی در این کشور را داشته باشند.

وی در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت بی دفاع فلسطین اشاره کرد و افزود: عامل اصلی این جنایات را باید کشورهای غربی و دشمنان اسلام دانست.

شاه آبادی به روز جهانی قدس و اهمیت حضور پرشور مردم در این راهپیمایی اشاره داشت و گفت: راهپیمایی روز قدس امسال نسبت به سالهای گذشته بسیار متفاوت است، امسال باید حضورمان در این روز سرنوشت ساز بسیار پرشورتر و فعال تر باشد.

در پایان این جلسه، قدرت محمدی بعنوان بخشدار سومار و نفت شهر منصوب شد و همچنین فرزاد فیض اربابی نیز بعنوان بخشدار مرکزی قصرشیرین معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز