خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

مردم در ساعات ۱۱تا ۱۵ و ۱۹ تا ۲۳ برق کمتری مصرف کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۷۶۷

احتمال رکوردزنی مصرف برق در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی / عدم مواجهه با مشکل خاموشی احتمالی برق بستگی به لطف و همکاری مردم دارد لذا هرچه مردم با برق مدارا کنند برق نیز مدارا می کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران با اشاره به افزایش شدید درجه حرارت هوا در اوایل هفته آینده از مردم خواست که در ساعات ۱۱ تا ۱۵ و ۱۹ تا ۲۳ برق کمتری مصرف کرده و با جلوگیری از ایجاد بار اضافی در شبکه، موجبات خاموشی را فراهم نکنند.

سید محمد هاشمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه آیا با توجه به گرمای هوا و افزایش مصرف برق تمهیدات لازم برای عدم خاموشی اندیشیده شده، گفت: روزهای شنبه و یکشنبه گرمای هوا به اوج خود یعنی ۴۱ درجه رسید و در پی آن استفاده از وسایل سرمایشی افزایش یافت.

وی افزود: با توجه به استفاده بیشتر از وسایل سرمایشی امکان محدودیت در انتقال بار توزیع ویا فوق توزیع نیز وجود خواهد داشت که لزوم رعایت بیشتر مردم برای جلوگیری از وقوع این اوضاع را می طلبد.

هاشمی با اشاره به اینکه شنبه و یکشنبه هفته آتی نیز گرمای شدید هوا را تهران تجربه خواهیم کرد، تصریح کرد: عدم مواجهه با مشکل خاموشی احتمالی برق، بستگی به لطف و همکاری مردم دارد لذا هرچه مردم با برق مدارا کنند برق نیز مدارا می کند.

وی پیک مصرف برق را در شهر تهران در روز یکشنبه هفته جاری ۴۱۰۰ مگاورات، در کشور ۶۷۰۰ تا ۶۹۰۰ مگاوات و در حوزه استحفاظی برق منطقه ای تهران ۸۶۰۰ مگاوات اعلام کرد و اظهار داشت: ایجاد اشکال در شبکه توزیع برق بستگی به رفتار متقاضی دارد یعنی اگر به ترانس یا فیوزهای برق تنفس و استراحت ندهیم تجهیزات خسته شده و دچار مشکل می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران از مردم خواست که در ساعات ۱۱ تا ۱۵ و ۱۹ تا ۲۳ مراعات کرده و با استفاده کمتر از وسایل برقی از بروز مشکل در شبکه توزیع جلوگیری کنند.

وی یادآور شد: از مردم تقاضا داریم زمان افزایش درجه حرارت و ساعات پیک مصرف؛ برق کمتری مصرف کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز