خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانه ای صورت گرفت؛

دعوت خانه مطبوعات قم برای شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۷۱۵

خانه مطبوعات استان قم در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت می کند.

ایلنا: خانه مطبوعات استان قم، ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، همه مردم را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح ذیل است:

سبحان الذی اسری بعبده لیلا من المسجد الحرام الی المسجد الاقصی الذی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا انه هو السمیع البصیر(سوره اسرا آیه ۱)

روز قدس یادگار امام خمینی(ره) و مظهر وحدت و همبستگی جهان اسلام حول محور آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز از سلطه صهیونیزم جهانی است. همدردی با ملت مظلوم فلسطین و نفرت از اسرائیل غاصب و حامیان آن به ویژه امریکا آنچنان در وجدان عمومی مسلمانان جهان جای گرفته که شعار مرگ بر اسرائیل بصورت شعار جهانی مسلمانان در آورده است.

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند. امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل در کنار مردم مظلوم و مقاوم غزه و سایر سرزمین های اسلامی از جمله عراق و سوریه خواهد بود و با محکوم کردن جنایت جنایتکاران توسط صهیونیست ها یا تروریست های داعشی و امثال آن، همه مسلمانان را به هوشیاری و استقامت هر چه بیشتر در برابر این مسائل فرا می خواند و انشاء الله با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، عزم راسخ خود را در دفاع از اسلام و خط مقاومت تا پیروزی نهایی بر شیاطین اعلام خواهد داشت.

خانه مطبوعات استان قم در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز