خبرگزاری کار ایران

او همواره خود را سرباز وطن می‌نامید؛

محمدنبی: کریمی به واسطه رفتار و منش پهلوانیش باید مورد تقدیر قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۶۸۲

این بازیکن بزرگ کشورمان که افتخارات زیادی را برای فوتبال ایران کسب کرد می‌تواند نمونه‌ای بارز و الگویی حرفه‌ای برای بازیکنان جوان فوتبال ایران باشد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال از تلاشهای علی کریمی برای فوتبال کشور تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی محمدنبی ضمن تقدیر از تلاش‌های علی کریمی برای فوتبال ایران گفت: وی از بزرگان فوتبال ایران محسوب می‌شود و بسیاری از اهالی فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی از منش و اخلاق حرفه‌ای کریمی تقدیر کرده‌اند. این بازیکن بزرگ کشورمان که افتخارات زیادی را برای فوتبال ایران کسب کرد می‌تواند نمونه‌ای بارز و الگویی حرفه‌ای برای بازیکنان جوان فوتبال ایران باشد.

محمدنبی در ادامه افزود: اما علی کریمی نه به خاطر حضورش در باشگاه‌های پرطرفدار بایرن‌مونیخ و شالکه از آلمان و پرسپولیس تراکتورسازی از کشورمان و کسب عناوین مختلف بین‌المللی مانند آقای‌گلی در جام ملت‌های آسیا و بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۰۴ و بازی خوب و مهارنشدنی‌اش که به واسطه رفتار و منش پهلوانیش باید مورد تقدیر قرار گیرد.

دبیرکل فدراسیون در ادامه گفت: این بازیکن ارزنده کشورمان همیشه خود را سرباز تیم ملی می‌دانست و هر زمان که به تیم ملی دعوت می‌شد با تمام وجود تلاش می‌کرد و هر زمان هم که به تیم ملی دعوت نمی‌شد عنوان می‌کرد سرباز وطن است و همه بازیکنان تیم ملی را حمایت می‌کرد و به آنها انگیزه بسیار خوبی می‌داد.

وی در ادامه بیان کرد: علی کریمی همانطور که در دوران بازیکنی خود توانسته بود جزو بهترین‌ها باشد و عملکرد شایان توجهی در همه رده‌های ملی و باشگاهی داشت، قطعا حالا که تصمیم گرفته این دوران خود را به پایان برساند، می‌تواند در کسوت یک مربی خوب و شایسته در کنار فوتبال کشور باشد و باز هم تجربیات خوب خود را در اختیار فوتبال قرار دهد.

محمدنبی در پایان گفت: رئیس فدراسیون نیز، شخصا طی تقدیرنامه‌ای از زحمات وی قدردانی کرده و در آینده نزدیک و طی مراسمی که تدارک خواهیم دید از تلاش‌ها و خدمات این بازیکن ارزنده کشورمان به نحو شایسته تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز