خبرگزاری کار ایران

بازسازی برخی نقاط خط آهن ورامین تا هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۶۷۶

راه آهن جمهوری اسلامی ایران در این اطلاعیه آورده است: شرکت راه آهن همراستا با کاهش میزان مسافرت های مردم در ایام ماه مبارک رمضان و پایین بودن ضریب اشغال قطارهای مسافری، نسبت به اصلاح خطوط ریلی فرسوده دو بلاک ری - بهرام و بهرام - ورامین اقدام کرده است.

راه آهن دراطلاعیه ای از بازسازی ۲ بلاک ری - بهرام و بهرام – ورامین به علت فرسودگی خبر داد و از تاخیرات احتمالی زمان سیر قطارهای این محور به واسطه اصلاح خطوط از هموطنان عزیز عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، راه آهن جمهوری اسلامی ایران در این اطلاعیه آورده است: شرکت راه آهن همراستا با کاهش میزان مسافرت های مردم در ایام ماه مبارک رمضان و پایین بودن ضریب اشغال قطارهای مسافری، نسبت به اصلاح خطوط ریلی فرسوده دو بلاک ری - بهرام و بهرام - ورامین اقدام کرده است.

با توجه به اینکه قطارهای محور تهران - مشهد و تهران - شمال با قابلیت سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت هنگام عبور از این دو بلاک به واسطه فرسوده بودن ناچار به کاهش سرعت بودند و عمدتا دچار تاخیر در زمان سیر می شدند لذا متولیان امر در این خصوص اقدام به بازسازی مسیر کرده اند و طبق زمان بندی انجام شده بازسازی این دو بلاک تا هفته آتی به طول خواهد انجامید.

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به واسطه بروز تاخیرات احتمالی پیرامون این بازسازی از مردم عذرخواهی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز