خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار فارس بر لزوم همکاری تمامی دستگاه‌ها؛

ستاد استانی برگزاری مسابقات رالی خاورمیانه در فارس تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۶۶۲

باید به همگان ثابت کنیم که می‌توانیم این مسابقات را در سطح و کلاس قابل قبولی برگزار کنیم و میزبان شایسته‌ای در این زمینه باشیم.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فارس ضمن تاکید بر لزوم همکاری تمامی دستگاه‌ها در برگزاری مسابقات رالی خاورمیانه در استان، خوستار برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مسابقات شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، دکتر سید محمد احمدی در دیدار رییس و اعضای فدراسیون موتور سورای و اتومبیلرانی کشورمان که با حضور برخی از مدیران استانی برگزار شد، از همگرایی مدیران در برگزاری با شکوه این مسابقات خبر داد و اظهار داشت: به منظور هماهنگی هرچه بیشتری برای برگزاری قابل قبول این مسابقات، باید ستاد استانی برگزاری مسابقات رالی خاورمیانه در فارس تشکیل شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات رالی می‌تواند نقش به سزایی در ایجاد نشاط در نقاط مختلف استان داشته باشد، فرمانداران برخی از شهرستان‌ها نیز برای همکاری با عوامل برگزاری این مسابقات فراخوانده شده‌اند و یقینا شاهد همکاری قابل قبولی میان مدیریت اجرایی استان و فدراسیون موتور سورای و اتومبیلرانی خواهیم بود.

دکتر احمدی، بهزاد حاجات نیا «مشاور امور جوانان و ورزش» خود را به عنوان نماینده استاندار فارس در ستاد برگزاری مسابقات شیراز رالی معرفی کرد و گفت: باید به همگان ثابت کنیم که می‌توانیم این مسابقات را در سطح و کلاس قابل قبولی برگزار کنیم و میزبان شایسته‌ای در این زمینه باشیم.

استاندار فارس مناطق در نظر گرفته شده برای برگزاری این مسابقات را دارای طبیعتی زیبا عنوان و تصریح کرد: این مسابقات فرصت مناسبی برای جذب گردشگر، تبلیغات و جذب سرمایه است و مدیران و دستگاه‌های اجرایی باید بتوانند از این زمان بهره مناسب را ببرند.

یادآور می‌شود در این دیدار رییس فدراسیون موتور سورای و اتومبیلرانی کشورمان ضمن ارائه گزارشی از روند کسب مجوز میزبانی شیراز در این مسابقات، از همکاری مدیران استانی در زمینه ایجاد زیر ساخت‌های لازم تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز