خبرگزاری کار ایران

بیانیه حزب جوانان ایران اسلامی در محکومیت جنایات اسرائیل

کد خبر : ۱۸۸۶۲۴

جهان امسال در حالی شاهد خونریزی و نقض آشکار حقوق بشر و حقوق بشردوستانه در غزه می‌باشد که نهادهای بین‌المللی از جمله مدافعان جهانی حقوق بشر اقدامی برای مقابله با اقدامات جنایتکارانه رژیم اسراییل در فلسطین انجام نمی‌دهند و سکوت آنها در کنار انفعال برخی کشورهای عرب، عملاً به حمایت از جنایت‌های رژیم اسراییل، تعبیر می‌شود.

حزب جوانان ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین بویژه نوار غزه، از عموم مردم و جوانان ایران زمین برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز جهانی قدس امسال با حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه مصادف شده است. جهان امسال در حالی شاهد خونریزی و نقض آشکار حقوق بشر و حقوق بشردوستانه در غزه می‌باشد که نهادهای بین‌المللی از جمله مدافعان جهانی حقوق بشر اقدامی برای مقابله با اقدامات جنایتکارانه رژیم اسراییل در فلسطین انجام نمی‌دهند و سکوت آنها در کنار انفعال برخی کشورهای عرب، عملاً به حمایت از جنایت‌های رژیم اسراییل، تعبیر می‌شود. نباید از یاد برد که محاصره قریب به هفت ساله غزه یک نقض آشکار حقوق بشر و یک جنایت بشری است که باید هرچه سریعتر پایان یابد.

حزب جوانان ایران اسلامی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و در آستانه سالروز جهانی قدس که یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) برای سرلوحه قرار گرفتن مسأله فلسطین برای آزادی‌خواهان جهان به ویژه امت اسلامی است، از عموم مردم و جوانان برای اعلام انزجار از اقدامات رژیم اسراییل و در مقابل حمایت از ملت مظلوم فلسطین به ویژه مردم غزه که در ماه مبارک رمضان در آتش و خون به سر می‌برند، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت می‌کند.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز