خبرگزاری کار ایران

آمادگی جسمانی بازیکنان مطلوب است؛

کمرانی: شناختی از حریفان نداریم / هیچ حریفی را دست کم نخواهیم گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۵۹۶

اولین دوره مسابقات جهانی رده سنی نونهالان از روز پنجشنبه(۲ مردادماه) به مدت ۴ روز به میزبانی " باکو " آذربایجان پیگیری می شود.

سرمربی تیم ملی تکواندو نونهالان دختر گفت: به این تیم امیدوارم هستم و اگر بازیکنان در روز مسابقه از نظر روحی و روانی در شرایط مطلوبی باشند، می توانند مبارزات خوبی را به نمایش بگذارند.

به گزارش ایلنا، اولین دوره مسابقات جهانی رده سنی نونهالان از روز پنجشنبه(۲ مردادماه) به مدت ۴ روز به میزبانی " باکو " آذربایجان پیگیری می‌شود.

مهرو کمرانی در خصوص نفرات اعزامی به مسابقات جهانی نونهالان اظهار داشت: بازیکنان در ابتدای اردوها از نظر آمادگی در سطح متوسط بودند و از طرفی شناختی از هوگوهای الکترونیکی نداشتند چراکه در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ همواره با هوگوی معمولی مبارزه کردند.

وی تصریح کرد: خدا را شکر در ادامه اردوها و پس از تمرین با هوگوی الکترونیکی شرایط متفاوت شد و بازیکنان روز به روز پیشرفت کردند. مبنای تمرینات ما در اردوها منطبق شدن بازیکنان با هوگوهای " دی دو " و بهبود تکنیک و تاکتیک بازیکنان بود که تا امروز به آنچه می خواستیم، رسیده ایم.

سرمربی تیم ملی تکواندو نونهالان در پاسخ به این سوال که چقدر از شرایط فنی و آمادگی بازیکنان راضی هستید؟ افزود: آمادگی جسمانی بازیکنان مطلوب است و از نظر فنی هم پیشرفت خوبی داشته‌اند. من به این تیم امیدوارم هستم، مهمترین نکته در این رده سنی بحثروحی و روانی بازیکنان است، ما در این مدت سعی کردیم بازیکنان را با فضای مسابقات آشنا کنیم و اگر در روز مسابقه از نظر روحی و روانی هم در شرایط مطلوبی باشند، می‌توانند مبارزات خوبی را به نمایش بگذارند.

کمرانی در خصوص حریفان احتمالی ایران در این رقابتها، خاطرنشان ساخت: به هر حال این اولین دوره مسابقات جهانی است و کشورها از هم شناختی ندارند، اما کره‌جنوبی تکواندو را در مدارسش آموزش می‌دهد و چین‌تایپه نیز سرمایه‌گذاری خوبی را در بخش نونهالان داشته است. به نظرم این ۲ کشور تکواندوکاران خوبی را به این مسابقات خواهند آورد. البته سایر کشورها نیز قطعا تمرینات خوبی را انجام داده اند و ما هیچ حریفی را دست کم نخواهیم گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز