خبرگزاری کار ایران

معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا خبر داد؛

کشتی تایوانی در حال تخیله بار، کشتی های اروپایی در راه

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۴۵۱

از ساعت ۷ صبح امروز سه‌شنبه ۳۱ تیر ماه تخلیه بارگیری شروع شده است و تا کنون نیز تخلیه بارگیری ادامه دارد.

معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی با بیان این مطلب که هم اکنون کشتی تایوانی Wan Hai در بندر شهیدرجایی در حال تخلیه بارگیری ۳ هزار teu است افزود: مذاکراتی با کشورهای اروپایی داشته‌ایم که هم اکنون با تجهیر بنادر در حال آماده سازی ورود کشتی های اروپایی به آب ایران هستیم.

علی جهاندیده معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب که کشتی تایوانی Wan Hai در حال تخلیه بارگیری در بندر شهید رجایی است اظهار داشت: از ساعت ۷ صبح امروز سه‌شنبه ۳۱ تیر ماه تخلیه بارگیری شروع شده است و تا کنون نیز تخلیه بارگیری ادامه دارد.
وی افزود: محموله‌ای که وارد بندر شهید رجایی شده است حدود ۳ هزار teu است که بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است این کشتی تایوانی به طور مرتب به ایران تردد داشته باشد و به دلیل اینکه ورود کالاها به کشور مستقیم انجام می‌شود ازنظر زمانی ۱۵ روز و از لحاظ دلاری ۱۰۰۰ دلار به نفع ایران است.
جهاندیده با اشاره به اینکه قرار است خطوط کشتیرانی دیگر کشورها نیز وارد آب ایران شوند تصریح کرد: اقداماتی را جهت تجهیز بنادر و آماده شدن برای ورود کشتی‌های خارجی انجام داده‌ایم همچنین مذاکراتی را با خطوط کشتیرانی کشورهای هند، چین، تایوان و کره جنوبی داشته‌ایم.
معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی در پاسخ به این سئوال که صحبتی با شرکت‌های کشتی‌رانی امریکا، کانادا و اروپایی شده است گفت: ایران آماده پذیرش کشتی‌های لاینری بزرگ در آب‌های خود است همچنین صحبت‌هایی با کشورهای اروپایی داشته‌ایم که به زودی این مذاکرات به نتیجه خواهد رسید.
جهاندیده در خصوص زمان برگزاری مناقصه بندر شهید رجایی گفت: تا پایان سال و به طور موقت شرکت‌های سینا و بتا در این بندر مشغول به کار هستند و ۴ ماه آینده مناقص‌های که تلفیقی از پیمانکاران داخلی و خارجی است برگزار خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز