خبرگزاری کار ایران

فراخوان خانه کارگر قزوین برای حضور مردم در راهپیمائی روز قدس

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۸۷

خانه کارگر استان قزوین با صدور بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای شرکت باشکوه در راهپیمائی روز جهانی قدس و حمایت قاطع از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات " داعش قوم یهود " دعوت کرد.

خانه کارگر استان قزوین با صدور بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم به ویژه جامعه کارگری کشور برای شرکت در راهپیمائی باشکوه روز جهانی قدس و حمایت قاطع از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات " داعش قوم یهود " دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در قزوین؛ در قسمت ابتدایی این بیانیه گفته شده است؛ آخرین جمعه رمضان روز عزیز قدس است، روزی که فریاد مسلمین کاخ ستمگران را به لرزه درخواهد آورد و رویای اسرائیل بزرگ را به گورستان خواهد سپرد. امسال در حالی به استقبال روز جهانی قدس می‌‏رویم که سلطه‌‏گران و جنایتکاران بین‌‏المللی، جهان اسلام را در محاصره دارند. صهیونیست‌‏ها و حامیانشان تا جائی که می‌‏توانند به جنایت علیه مسلمین ادامه می‌‏دهند.

در بخشی از بیانیه خانه کارگر استان با تاکید بر شرایط حساس بین‌المللی به ویژه در شهر غزه آمده است: روز جهانی قدس امسال در شرایطی فرا می‌رسد که جهان اسلام و کشورهای اسلامی با توجه به حملات ددمنشانه " داعش قوم یهود " در موقعیت بسیار حساسی قرار گرفته است و حضور اقشار مختلف مردم و به ویژه کارگران در این روز بزرگ، عظمت و اقتدار اقیانوس امت اسلامی را در برابر آمریکا و صهیونیسم جهانی به نمایش خواهد گذاشت و اثبات خواهد کرد که این روز، مظهر وحدت ملت ایران در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

در قسمت دیگر این بیاینه آورده شده؛ یکی از مهم‌ترین اهرم های مسلمانان و حق طلبان دنیا در دفاع از مساله فلسطین و اتحاد مسلمین در مبارزه با دولت نامشروع اسراییل، «روز قدس» است. روز قدس روز تمام مردم آزاده دنیاست، روز قدس روز دفاع از آزادگی و انسانیت است. امروز بیش از گذشته انتفاضه و قدس محتاج حمایت و پشتیبانی جهان است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مساله فلسطین تنها یک مساله اسلامی نیست بلکه یک مساله انسانی و بشری است.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است؛ خانه کارگر استان قزوین با پیروی از آرمان‌های حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری همگام با سایر اقشار جامعه در صفوف فشرده راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس شرکت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز