خبرگزاری کار ایران

با برتری در دیدار فینال؛

امریکا قهرمان لیگ جهانی والیبال شد / برزیل توان بردن نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۰۵۷

شاگردان اسلوبودان کواچ نیز در دومین سال حضور خود در لیگ جهانی به عنوان چهارمی بسنده کردند تا کارنامه ملی پوشان ایران در این رقابت ها بسته شود.

تیم ملی والیبال امریکا با برتری بر برزیل عنوان قهرمانی لیگ جهانی والیبال را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در دیدار فینال رقابت های لیگ جهانی والیبال که در سالن نلسون ماندلای شهر فلورانس ایتالیا برگزار شد، تیم های امریکا و برزیل به مصاف هم رفتند که در دیداری برتر امریکایی ها موفق شدند ۳ بر یک مقابل شاگردان رزنده به برتی برسند تا جام قهرمانی این فصل لیگ جهانی را بالای سر ببرند.

یانکی ها در این دیدار با نتایج ۳۱ بر ۲۹،۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ در مقابل تک گیمی که ۲۵ بر ۲۱ واگذار کردند موفق شدند عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهند.

تیم ملی آمریکا پیش‌تر در سال ۲۰۰۸ نیز توانسته بود عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند و پس از آن هم در المپیک لندن به مدال طلا دست یافت.

این برای دومین بار متوالی است که برزیل در دیدار نهایی مغلوب می‌شود. سال گذشته نیز شاگردان رزنده برابر روسیه در دیدار نهایی مغلوب شده بودند. آمریکا آخرین بار در سال ۲۰۱۲ به فینال رسیده بود که بازی پایانی را به لهستان واگذار کرد. این تیم سال گذشته نیز دوازدهم شده بود.

همچنین تیم ملی ایتالیا نیز که در دیدار رده بندی بر تیم ملی ایران غلبه کرده بود، عنوان سوم را کسب کرد. شاگردان اسلوبودان کواچ نیز در دومین سال حضور خود در لیگ جهانی به عنوان چهارمی بسنده کردند تا کارنامه ملی پوشان ایران در این رقابت ها بسته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز