خبرگزاری کار ایران

سخنگوی انجمن صنفی کارگران ایران هشدار داد:

واكنش جامعه كارگری در صورت تغییر ناعادلانه قانون تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۰۳

ما به عنوان نمایندگان بخشی از جامعه کارگری، تغییر قانون تامین اجتماعی به شکل فعلی را قبول نداریم/ افزایش سن بازنشستگی کارگران، اجحاف مضاعف در حق آنان است. بدون شک کارگران در اعتراض به چنین تغییراتی ساکت نخواهند نشست و واکنش نشان می‌دهند.

سخنگوی انجمن صنفی کارگران ایران پیش بینی کرد که هر گونه تغییر ناعادلانه در قانون تامین اجتماعی، منجر به واکنش شدید جامعه کارگری شود.

هادی ابوی در این باره به ایلنا گفت: ما به عنوان نمایندگان بخشی از جامعه کارگری، تغییر قانون تامین اجتماعی به شکل فعلی را قبول نداریم. برای مثال افزایش سن بازنشستگی کارگران، اجحاف مضاعف در حق آنان است. بدون شک کارگران در اعتراض به چنین تغییراتی ساکت نخواهند نشست و واکنش نشان می‌دهند.
وی در ادامه با اشاره به طرح ادغام صندوق تامین اجتماعی و سایر مراكز بیمه‌گر، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی صاحب دارد و صاحب آن كارگرانی هستند كه هر ماه بخشی از درآمدشان را در این صندوق پس‌انداز می‌كنند، بنابراین اعتبارات آن بایستی مستقل بماند.
سخنگوی انجمن صنفی کارگران ایران در پایان بیان کرد: در تغییر قانون تامین اجتماعی، بایستی از نظرات نمایندگان جامعه کارگری استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز