خبرگزاری کار ایران

عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران:

خانم‌های شورای شهر نسبت به اخراج زنان از شهرداری حساس باشند

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۴۸۵

«اعلام شده است که برای رفاه حال بانوان شاغل در شهرداری اقدام کرده‌اند که خانم‌ها در بعضی از پست‌ها حضور نداشته باشند / به نظر بنده این اقدام شعاری و عجیب و غریب است.»

یک عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران نسبت به تصمیم اخیر شورای معاونین و سازمانهای شهرداری تهران مبنی بر استفاده نکردن از خانم‌ها در مشاغل دفتری شهرداری تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی صابری در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه اخیر شورای معاونین و سازمانهای شهرداری مبنی بر استفاده نکردن از خانم‌ها در پستهایی مانند منشی‌گری، مسئول دفتر و تایپیست گفت: اخیرا یک موضوعی اعلام شده است که برای رفاه حال بانوان شاغل در شهرداری اقدام کرده‌اند که خانم‌ها در بعضی از پست‌ها حضور نداشته باشند. این مصوبه شورای معاونین شهرداری است.
وی خاطر نشان کرد: من خواهش می‌کنم هر کاری که انجام می‌شود براساس کار کار‌شناسی باشد.
صابری با اشاره به خانمهایی که در شهردرای به عنوان تایپیست مشغول به کار هستند گفت: اگر خانمهایی که در حال حاضر در شهرداری به عنوان تایپیست مشغول به کار هستند تغییر وضعیت داده شوند آیا پست دیگری وجود دارد که این بانوان در آنجا مشغول به کار شوند یا اینکه باید از آنجا(شهرداری) بروند.
صابری با تاکید بر اینکه خانمهای عضو شورای شهر نسبت به این موضوع حساس باشند افزود: به نظر بنده این اقدام شعاری و عجیب و غریب است.
این عضو شورای شهر تهران افزود: اگر خانمهای شورا و شهرداری نسبت به این موضوع اعتراضی داشته باشند مطمئنا شورای شهر آمادگی بررسی آن را دارد.
وی به برگزاری جلسه هم اندیشی بعد از تعطیلات شورای شهر اشاره کرد و افزود: بعداز تعطیلات شورای شهر جلسه هم اندیشی برای هماهنگی و برخورد با مسائل شهرداری برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز