با هدف ترویج مصرف بهینه آب در اصفهان صورت گرفت:
اختصاص۳۰۰ تابلوی تبلیغاتی شهر اصفهان به راهکارهای عملی در مصرف بهینه آب
با هدف ترویج مصرف صحیح و بهینه آب، ۳۰۰ تابلوی کمیته فرهنگ شهروندی به بیان راهکارهای عملی در «اصلاح الگوی مصرف آب» اختصاص یافته است.
به دنبال تبلیغات دوره قبل، این دبیرخانه مبنی بر محدود بودن منابع آب و ضرورت صرفه جویی در مصرف آن، در این دوره از تبلیغات، طی هشداری جدی بار دیگر به موضوع کم آبی و ضرورت بازبینی شیوههای مصرف آب، اشاره شده و راهکارهای دقیقی جهت اصلاح مصرف، به شهروندان ارائه شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در این تابلوها به مواردی نظیر بستن شیر آب در هنگام ظرف شستن و مسواک زدن، استفاده از سطل در شستن ماشین، دوش گرفتن در زمان محدود و… اشاره شده است.
در مرحله اول از این تبلیغات، بحران کم آبی با شعار «آب کم یاب میشود کم کم» بیان شده بود و در دوره اخیر به آمارها و اطلاعات دقیقی درخصوص نتایج صرفه جویی در مصرف آب پرداخته شده است.
بر اساس نظرسنجی انجام شده، در دوره قبل، قریب به ۹۰ درصد از شهروندان اصفهانی پیامهای ارائه شده در تبلیغات شهروندی، درخصوص بحران کم آبی را مشاهده کردهاند.