خبرگزاری کار ایران

بانوی تازه مسلمان تانزانیایی:

مسلمان شدن انسان را کامل می کند

کد خبر : ۱۸۵۵۸۱

افرادی که به دین های دیگر ایمان و اعتقاد دارند از نظر من کامل نیستند بلکه با مسلمان شدن انسان کامل می‌شود.

بانوی تازه مسلمان شده­ی تانزانیایی گفت: افرادی که به دین‌های دیگر ایمان و اعتقاد دارند از نظر من کامل نیستند بلکه با مسلمان شدن انسان کامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، «ربیعه علی» بانوی تازه مسلمان تانزانیایی در حاشیه برگزاری جشن «حجاب و عفاف» از ویژه برنامه‌های «شب‌های شیدایی» در پارک بزرگ شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از مسلمان شدنم کامل نبودم ولی بعد از روی آوردن به اسلام و خواندن آیه‌های نورانی قرآن خود را کامل می‌دانم.

وی ضمن اشاره به مسیحی بودن خود قبل از روی آوردنش به دین اسلام افزود: برخی مسیحی‌ها می‌گویند حضرت عیسی(ع) خدا و برخی دیگر از آن‌ها حضرت عیسی(ع) را پسر خدا می‌دانند.

به گفته وی، قبول کردن این دو مقوله که حضرت عیسی(ع) خدا است یا حضرت عیسی(ع) پسر خدا برایم خیلی مشکل بود و همیشه در صدد این بودم که این را درک کنم.

این بانوی تازه مسلمان شده­ تانزانیایی، ضمن تأکید بر اینکه در خانواده‌ای مذهبی البته با دین مسیحیت متولد شده بود اذعان داشت: پوشش خانم‌هایی که به عنوان راهبه در کلیسا حضور داشتند برایم جذاب و جالب بود و همیشه دوست داشتم مانند آن‌ها لباس بپوشم.

«ربیعه علی» پوشش راهبه‌های مسیحی و مطالعات و پیگیری‌هایی متعدد برای رسیدن به سوالات درباره حضرت عیسی(ع) را از عوامل اصلی خود در زمینه روی آوردن به دین اسلام ذکر کرد.

«ربیعه علی» در پایان ضمن اشاره به اینکه از سال ۱۹۹۹ میلادی مسلمان شده است، از بانوان ایرانی خواست تا قدر کشور خود را با این همه حرمت و عفت بدانند و مواظب باشند که کشورهای غربی نتواند با بی‌حجابی در کشور تاثیرگذاری داشته باشند.

گفتنی است: در آستانه روز ملی عفاف و حجاب جشنی با عنوان «حجاب و عفاف» از ویژه برنامه‌های «شب‌های شیدایی به همت سازمان رفاهی تفریحی و شهرداری کاشان» با سخنرانی «ربیعه علی» بانوی تازه مسلمان تانزانیایی، اجرای گروه تئا‌تر، تواشیح، موسیقی، پخش کلیپ، اهدای کارت قرعه کشی به بانوان محجبه و مسابقه حضوری با استقبال بسیار خوب شهروندان کاشانی در پارک بزرگ شهر برگزار شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز