خبرگزاری کار ایران

فردا تصمیم نهایی را می گیریم؛

شریفی: هنوز سرمربی تیم فوتسال ماهان مشخص نشده / ۳ گزینه داریم

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۵۷۸

تا فردا که از سوی باشگاه خبر سرمربی فصل آینده اعلام می شود، هر رسانه ای این موضوع را مخابره کند تایید نمی کنم / شاید تا فردا همه چیز تغییر کند و با این گزینه ای که ما صحبت کردیم به توافقات نهایی نرسیم.

ایلنا: مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم گفت: سرمربی فصل آینده تیم فوتسال ماهان تندیس به طور قطعی انتخاب نشده و با مذاکراتی که با مربیان خواهیم داشت فردا این موضوع را رسما اعلام می کنیم که چه کسی هدایت تیم فوتسال قم را عهده دار می شود.

ناصر شریفی در گفت و گو با ایلنا درخصوص اینکه گفته می شود کار امیر شمسایی برای مربیگری فصل آینده ماهان تندیس به پایان رسیده، اظهار داشت: این موضوع را تایید نمی کنم، چون هنوز قراردادی به ثبت نرسیده و ما درحال رایزنی با مربیان مورد نظر هستیم.

وی با بیان اینکه رسانه ها زودتر از باشگاه ماهان تندیس خبر تعیین سرمربی جدید را اعلام کردند، ادامه داد: تا شخص من نگویم چه کسی سرمربی است این موضوع صحت نخواهد داشت. ما امروز به جمع بندی نهایی خواهیم رسید و فردا یکشنبه به طور رسمی اعلام می کنیم سرمربی تیم فوتسال ما چه کسی خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم عنوان کرد: هنوز ۳ گزینه ما یعنی امیر شمسایی، سید مهدی ابطحی و علیرضا رعدی برای این سمت مطرح هستند و تا فردا که از سوی باشگاه خبر سرمربی فصل آینده اعلام می شود، هر رسانه ای این موضوع را مخابره کند تایید نمی کنم.

شریفی بدون اینکه اسم شخصی را مطرح کند، ابراز داشت: با یکی از مربیان به توافقات اولیه رسیده ایم ولی شاید تا فردا همه چیز تغییر کند و با این گزینه ای که ما صحبت کردیم به توافقات نهایی نرسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز