خبرگزاری کار ایران

موسوی‌لاری در جمع خبرنگاران:

حمایت رهبری از تیم مذاکره‌کننده مسئله تازه‌ای نیست / فرافکنی در مورد خاتمی معقولانه نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۵۷۱

متاسفانه نهادهای مدنی هشت سال مورد بی‌مهری قرار گرفتند، امیدواریم که دولت یازدهم این بی‌مهری را به نگاهی مثبت تبدیل کند.

وزیر کشور دولت اصلاحات با تاکید براینکه حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده مسئله تازه‌ای نیست، گفت: ‌اینکه عده‌ای بخواهند به دلیل مشکلات خود در خصوص سید محمد خاتمی فرافکنی کنند و به دنبال محبوبیت باشند معقولانه نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا عبدالواحد موسوی لاری در حاشیه مراسم ترحیم پدر محسن آرمین با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار رئیس جمهور با جمعی از اصلاح ‌طلبان گفت: این دید و بازدیدها نشانه علاقه، ارتباط و همدلی مجموعه‌هایی است که دلشان می‌خواهد کشور پیشرفت کند.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین مراسم‌هایی در نزدیک شدن گروه‌های سیاسی کشور به یکدیگر بی‌تاثیر نیست گفت: البته با یک مراسم افطاری همه مشکلات حل نمی‌شود.

وزیر کشور دولت اصلاحات نقش روحانی در نزدیکی گروه‌های سیاسی به یکدیگر را بسیار موثر خواند و گفت: آقای روحانی تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: متاسفانه نهادهای مدنی هشت سال مورد بی‌مهری قرار گرفتند، امیدواریم که دولت یازدهم این بی‌مهری را به نگاهی مثبت تبدیل کند.

وی در خصوص حمایت رهبری از تیم مذاکره کننده کشورمان خاطرنشان کرد: رهبری همیشه از تیم مذاکره کننده حمایت خود را اعلام کردند و این مساله تازه‌ای نیست. به نظر می‌رسد در تیم مذاکره کننده کشورمان نیروهایی کارشناس و کارآمد حضور دارند.

موسوی لاری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظر شما در خصوص نو اصلاح‌طلبی چیست گفت: معنای این واژه را نمی‌دانم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص ممنوع‌البیان، ممنوع الخروج و ممنوع التصویر شدن سید محمد خاتمی یادآور شد: بنده متوجه نمی‌شوم این حرف‌ها چه معنایی می‌تواند داشته باشد. سید محمد خاتمی لااقل به عنوان یک شهروند ایرانی حق دارد که از حقوق قانونی خود بهره‌مند شود.

وی افزود: اینکه عده‌ای بخواهند به دلیل مشکلات خود در خصوص سید محمد خاتمی فرافکنی کنند و به دنبال محدودیت باشند معقولانه نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز