خبرگزاری کار ایران

با هدف توسعه فعالیتهای علمی و پژوهشی در امور زنان و خانواده؛

نهاد ریاست جمهوری و مجمع تشخیص مصلحت نظام تفاهم نامه امضا کردند

کد خبر : ۱۸۵۵۶۴

موضوع تفاهم نامه در خصوص مسایل زنان، جوانان و کودکان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از نیروی انسانی، اطلاعات، تجربه و تخصص بین معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و کمیته زنان و جوانان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و مراکز ذیربط است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و رییس کمیته زنان و جوانان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، روز شنبه به منظور توسعه فعالیت های علمی و پژوهشی، ایجاد هماهنگی بین مراکز ذی ربط و نیز تبادل تجارب و اطلاعات و بهره برداری از امکانات و توانمندی های علمی و تخصصی، تفاهم نامه علمی – پژوهشی امضا کردند.

به گزارش ایلنا، این تفاهم نامه به امضای ˈشهیندخت مولاوردیˈ و ˈ لیلی بروجردیˈ رسید.

مولاوردی در حاشیه امضای این تفاهم نامه درباره اهمیت آن، اظهارداشت: موضوع تفاهم نامه در خصوص مسایل زنان، جوانان و کودکان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از نیروی انسانی، اطلاعات، تجربه و تخصص بین معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و کمیته زنان و جوانان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و مراکز ذیربط است.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اظهار امیدواری از اینکه این تفاهم نامه بتواند زمینه ساز، همکاری های مشترک میان این دو مجموعه شود، گفت: در چارچوب ماده ۲۳۰ برنامه پنجم توسعه، یکی از محورهای وظایف امور زنان، عقد تفاهم نامه با دبیرخانه های اجرایی و دستگاه های ذیربط برای تحقق فعالیت ها و وظایف مورد اشاره است.

وی با اشاره به جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام و تجاربی که در زمینه های علمی و پژوهشی دارد، خاطر نشان کرد: امیدواریم این همکاری به پیشبرد برنامه ها و اهداف مشترک کمک کند و نهایتاً ما را در رسیدن به اهداف و آرمان های سند چشم انداز ۲۰ ساله نظام در زمینه نهاد خانواده و جایگاه زن در عرصه های اجتماعی با توجه به نقش سازنده آنها یاری کند.

مولاوردی گفت: امیدوارم با تجمیع داشته ها و رفع موانع و چالش های پیش رو و همچنین با هم افزایی و همبستگی دستگاه های مرتبط، بتوانیم به اهداف مورد نظر در کمترین زمان ممکن برسیم.

بهره مند شدن طرفین از امکانات یکدیگر از جمله امکانات آموزشی، کتابخانه ای و فضای فیزیکی، شناخت نیازهای کشور در زمینه های کاری طرفین و اولویت بندی آنها با توجه به ویژگی مسئولیت هر یک از طرفین، همکاری و اجرای طرح های مشترک پژوهشی بین طرفین و همکاری در برگزاری مشترک همایش ها و کارگاه ها، از جمله محورهای این تفاهمنامه علمی – پژوهشی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز