خبرگزاری کار ایران

محمدرضا خاتمی در واکنش به تذکر نمایندگان برای اعمال محدودیت بر رییس دولت اصلاحات:

آرزو بر جوانان عیب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۵۵۷

دوران گذشته دوران خوبی نبود در این دوران عده‌ای در قدرت سعی می‌کردند همه را از میدان به در کنند و نوعی انحصار طلبی حاکم شده بود.

محمدرضا خاتمی در واکنش به تذکر نمایندگان مجلس به قوه‌قضاییه مبنی بر اجرای حکم ممنوع التصویری و ممنوع البیانی رییس دولت اصلاحات گفت: آرزو بر جوانان عیب نیست شاید دل‌های این نمایندگان هنوز جوان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدرضا خاتمی در حاشیه مراسم ترحیم پدر محسن آرمین با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا شما در مراسم دیدار اصلاح‌طلبان با رئیس جمهور حضور داشتید گفت: خیر متاسفانه نتوانستم در این مراسم حاضر شوم.

وی با اشاره به تذکر ۹ نماینده پیرامون ممنوع‌البیان، ممنوع التصویر و ممنوع‌الخروج شدن خاتمی گفت: دوران گذشته دوران خوبی نبود در این دوران عده‌ای در قدرت سعی می کردند همه را از میدان به در کنند و نوعی انحصار طلبی حاکم شده بود.

نائب رییس مجلس ششم افزود: در این فضا شاید دل‌ها به یکدیگر نزدیک‌تر شود و بتوانیم حرف یکدیگر را راحت‌تر گوش کنیم تا فضا برای سیاست‌ورزی ملایم‌تر شود.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص تذکر این نمایندگان گفت: آرزو بر جوانان عیب نیست شاید دل‌های این نمایندگان هنوز جوان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز