خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده:

نظرات آیت‌الله صافی برای ترویج حجاب در جامعه کابردی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۲۹۰

جای خرسندی دارد که آثار مراجع عظام در نمایشگاه بین المللی قرآن در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است. / آثار آیت‌الله صافی، آثاری ارزشمند برای جامعه اسلامی است. / در تلاش هستیم نسبت به زیبا شناختی حجاب در جامعه از دیدگاه علما اقدام کنیم.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: از نظرات آیت‌الله صافی در بحثترویج عفاف و حجاب و راهکارهایی مبتنی بر درونی سازی فرهنگ دینی و اغناء آحاد جامعه استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، شهین دخت مولاوردی، در حاشیه بازدید از غرفه آیت‌الله صافی گلپایگانی در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جای خرسندی دارد که آثار مراجع عظام در این نمایشگاه در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، آثار آیت‌الله صافی را آثاری ارزشمند برای جامعه اسلامی دانست و گفت: با توجه به اینکه مدینه فاضله جامعه اسلامی مبتنی بر حجاب و عفاف شکل می‌گیرد، در تلاش هستیم نسبت به زیبا‌شناختی حجاب در جامعه از دیدگاه علما اقدام کنیم.

وی با اشاره به‌ پیش رو بودن روز میلاد دخت نبی اکرم(ص) یادآور شد: برای دیدار با آیت‌ الله صافی گلپایگانی و دیگر مراجع به قم سفر خواهیم کرد تا از نظرات ایشان در بحثترویج عفاف و حجاب و راهکارهایی مبتنی بر درونی سازی فرهنگ دینی و اغناء آحاد جامعه بهره‌مند شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز