خبرگزاری کار ایران

ناصر تقوایی:

سینما در سایه تئاتر قرار گرفته است

کد خبر : ۱۸۵۲۶۴

بدون تردید در این سال‌ها هنر تئا‌تر از همه گونه‌های هنری جایگاه و ارزش بهتری داشته است. تئاتربهترین هنر ایران هست، چه در نسل گذشته که آمدند و کار کرد و چه نسل جدید، همیشه شاهد تئاترهای درجه اول بودیم.

ناصر تقوایی(نویسنده و کارگردان پیشکسوت سینمای ایران) شب گذشته(۲۰ تیر) با حضور در کارگاه نمایشی مجموعه تئا‌تر شهر به تماشای نمایش «یوبیتسومه» به کارگردانی نیما نادری نشست.

به گزارش ایلنا، نیما نادری(نویسنده و کارگردان نمایش «یوبیتسومه») بعداز پایان اجرا گفت: خوشحالیم که امشب میزبان استاد ناصر تقوایی هستیم و همین جا زادروزشان را تبریک می‌گوییم.

ناصر تقوایی نیز در جملات کوتاهی گفت: بدون تردید در این سال‌ها هنر تئا‌تر از همه گونه‌های هنری جایگاه و ارزش بهتری داشته است. تئاتربهترین هنر ایران هست، چه در نسل گذشته که آمدند و کار کرد و چه نسل جدید، همیشه شاهد تئاترهای درجه اول بودیم. آنقدرهمیشه نقش اجتماعی داشتند، که می‌توانم بگویم سینما در سایه تئاترما قرار گرفته است و سینما به شدت تحت تاثیر تئا‌تر ما است.

کارگردان «ناخدا خورشید» ادامه داد: شما اگر بازی‌ها و فیلم‌های خوبی در سینما می‌بینید، این‌ها را بچه‌های تئا‌تر انجام می‌دهند و یک بار دیگر این عقیده با تئا‌تر خوبی که دیدیم به من ثابت شد.

نمایش «یوبیتسومه» نوشته و کار نیما نادری هر روز ساعت ۲۱ با بازی مریم بوبانی، مهدی صباغی و معصومه رحمانی در کارگاه نمایش به صحنه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز