خبرگزاری کار ایران

نمایش و نقد مستند «ریشه در خویش» در سالن سینماحقیقت

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۲۶۳

فیلم مستند «ریشه در خویش» ساخته «مژگان اینانلو» در سالن سینما حقیقت به نمایش عمومی درآمده و سپس مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

عصر فردا(یکشنبه ۲۲ تیرماه) و در سیزدهمین برنامه از دوره جدید کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلم مستند «ریشه در خویش» ساخته «مژگان اینانلو» به نمایش عمومی درآمده و سپس مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا؛ این فیلم ۴۷ دقیقه‌ای که مستندی دربارهٔ مهاجران افغان ساکن ایران و تحسین شدهٔ انجمن شاعران و فرهیختگان افغان است، از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه(بیست و دوم تیرماه) در سالن «سینماحقیقت» این مرکز به نمایش درآمده و سپس با حضور کارگردان، ناصر صفاریان(منتقد سینما و مجری) و مصطفی جلالی‌فخر(منتقد می‌ه‌مان) مورد نقد قرار می‌گیرد.

از عوامل تولید فیلم مستند «ریشه در خویش» می‌توان به رضا می‌رکریمی(مشاور کارگردان)، علی می‌رکریمی و جعفر موسوی(تصویربرداران)، مهرداد جلوخانی(صداگذار)، مهدی حسینی‌وند(تدوین‌گر) و محمد پیرهادی(تهیه‌کننده) اشاره کرد.

تماشای این فیلم و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن، برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز