خبرگزاری کار ایران

توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس؛

فعالیت خانه مد و ویولت ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۱۸۴

موسسات «خانه مد» و «ویولت» بدون اخذ مجوز‌های قانونی به نمایش مانتوهای پرداخته بودند که از پرچم مقدس جمهوری اسلامی الهام گرفته شده بود و به ساحت ارزشمند این نماد ملی توهین شده بود.

دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس در پی اقدام توهین‌آمیز و غیرقانونی دو موسسه که اقدام به رونمایی از ۴ طرح مانتو بدون کسب مجوز قانونی از این کارگروه کرده بودند، بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا؛ در بیانیه‌ی دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس، آمده است:

کارگروه ساماندهی مد و لباس بر اساس قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی، در سال‌های اخیر از فعالان و مروجان فرهنگ اعلای اسلامی کشورمان حمایت‌های زیادی را انجام داده و هم اکنون و در آینده نیز بر عهد و پیمان خود با مردم ایستاده تا هدف اصلی فعالیت این کارگروه، یعنی ترویج الگوهای نهادینه شده دینی و اسلامی در کشور را دنبال کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: موسسات «خانه مد» و «ویولت» بدون اخذ مجوز‌های قانونی اقدام به عمل مذکور کرده‌اند. متاسفانه در روزهای گذشته شاهد رونمایی غیرقانونی و بدون مجوز این دو موسسه بودیم که در این نمایش‌ها، از پرچم مقدس جمهوری اسلامی الهام گرفته شده بود و به ساحت ارزشمند این نماد ملی توهین شده بود که در این اقدام کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، بلافاصله با برخورد قانونی و براساس موازین مصوب، از ادامه فعالیت هر دو موسسه جلوگیری کرده و در حال بررسی برای اخذ تصمیم‌های لازم در این باره است.

کارگروه ساماندهی مد و لباس همچنین در این بیانیه آورده است: جایگاه قانونی موسسات تک منظوره بر اساس موازین اسلامی کشور عزیزمان پیش بینی شده است و بر این اساس است که کمترین اقدام غیر قانونی و دور از موازین اسلامی و قوانین جمهوری اسلامی با واکنش موثر و سریع این کارگروه رو به رو خواهد شد.

در ادامه خاطر نشان شده است: پس از احراز تخلف از سوی این موسسات، جلسه‌ای با حضور مدیران مسوول موسسات فوق برگزار شده و ضمن پذیرش اشتباه و تخلف انجام شده مسوولیت قانونی و عوارض مربوطه توسط ایشان بر عهده گرفته شده است.

در این بیانه آمده است: لازم می‌دانیم به مردم شریف و مومن کشورمان بار دیگر اطمینان خاطر بدهیم که کلیه فعالیت‌های موسسات زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و همه فعالیت‌هایی که انجام می‌شود نیاز به دریافت مجوز قانونی از سوی این کارگروه را داراست و در این مسیر کمترین اغماض را با متخلفان نخواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز