خبرگزاری کار ایران

می خواستم در تبریز با فوتبال وداع کنم؛

نامه خداحافظی مرتضی اسدی برای هواداران تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۱۱۸

این جدایی بی تردید خواست قلبی من نبود و مطمئنا تا آخرین روز زندگی ام، نه خاطرات زیبای حضورم در تراکتورسازی و نه عشق به هوادارانش را از قلبم بیرون نخواهم کرد.

کاپیتان سال های اخیر تراکتورسازی تبریز پس از جدایی از این باشگاه نامه ای را خطاب به هواداران تبریزی نوشت تا اینگونه از آنها خداحافظی کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، متن نامه مرتضی اسدی به شرح زیر است:

هواداران عزیز

مردم خونگرم آذربایجان

سلام

افتخار فراموش نشدنی و ابدی زندگی‌ام، بی شک چهار سال زندگی در کنار شما و نفس کشیدن در دم و بازدم پرشور شما بود. چهار سال بر تن کردن پیراهن مقدس تراکتورسازی تبریز و البته بر بازو بستن بازوبند سرگروهی تیمی که جزئی از هویت و عشق شما و شهر تبریز بود را در قاب افتخاراتم خواهم دید. امروز که بر خلاف میل باطنی و با وجود امضای قراردادی سفید و چهار ساله، محکوم به ترک تراکتورسازی شده ام می خواهم برای شما از آرزویی بگویم که همانا خداحافظی از فوتبال با پیراهن تراکتورسازی بود. اما بی شک بی میلی مسئولین تراکتورسازی در ادامه همکاری با بنده تحقق این رویا را برای من ناممکن کرد. این جدایی بی تردید خواست قلبی من نبود و مطمئنا تا آخرین روز زندگی ام، نه خاطرات زیبای حضورم در تراکتورسازی و نه عشق به هوادارانش را از قلبم بیرون نخواهم کرد.

ارادتمند و سرباز همیشگی هواداران تراکتورسازی

مرتضی اسدی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز