خبرگزاری کار ایران

مذاکرات کارگران پایانه‌های غرب تهران با مدیران شهرداری بی‌نتیجه پایان یافت

کد خبر : ۱۸۴۹۵۳

«به‌دلیل اجرای اصل برون‌سپاری بخشی از وظایف دولت به بخش خصوصی کارگران بایست قراردادهای خود را امضا کرده و به کار بازگردید».

در پی بی‌نتیجه ماندن مذاکرات صبح امروز کارگران معترض پایانه‌های غرب تهران و مسئولان شهرداری، کارگران همزمان به دیوان عدالت اداری و وزارت تعاون، کار و رفاه شکایت کردند.

یکی از کارگران شرکت‌کننده درتجمع اعتراضیکارگران پایانه‌های غرب تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: «سجادی» مسئول بازرسی شهرداری مرکز در مذاکره با کارگران معترض تاکید کرده به‌دلیل اجرای اصل برون‌سپاری بخشی از وظایف دولت به بخش خصوصی، کارگران می‌بایست قراردادهای خود را امضا کرده و به کار بازگردند.

بنا به اظهارات این کارگر، کارگران نیز با شنیدن این سخنان با اشاره به کاهش ۴۵۰ هزار تومانی حقوق و مزایای خود اظهار داشتند چنین قراردادی ظلم به کارگران بوده و باید پیمانکار تغییر کند.

این کارگر افزود: سجادی پس از شنیدن این سخنان کارگران با مسئولان بازرسی سازمان پایانه‌ها و پارک سوار غرب، حراست سازمان پایانه‌ها و رییس ترمینال غرب گفتگوهایی را در خصوص حل مشکل کارگران انجام داد اما باز گفته‌های قبلی خود را مبنی بر بازگشت به کار و پذیرفتن شرایط حاضر تکرار کرد.

این کارگر معترض ادامه داد: کارگران نیز برای ادامه اعتراض خود به دیوان عدالت اداری و وزارت کار مراجعه و شکایت‌نامه‌‌های دیگری را تنظیم کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز