خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح ماه مهربان در مساجد منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۹۵

در این طرح ادعیه منسوب به فرایض این ماه عزیز در اندازه‌های بزرگ برای هر مسجد جداگانه طراحی و تقدیم می‌شود تا از حضور مدیران سازمان در جمع نمازگزاران به یادگار بماند.

«ماه مهربان»، عنوان طرحی است که در آن از زحمات هیأت امناء مساجد منطقه که در طول سال با برگزاری برنامه های مذهبی و معنوی و فعال سازی مساجد در اعتلای علایق دینی تلاش می کنند، تقدیر می شود.
به گزارش ایلنا از انزلی، در این طرح مدیران معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان از یکایک مساجد بازدید می کنند و با حضور در یکی از نمازهای جماعت در حال برگزاری در طول ماه مبارک رمضان، با ائمه جماعات و هیئت امناء و نمازگزاران دیدار داشته با تقدیم لوح تکریم با این عزیزان، از ایشان تجلیل به عمل می آورند.
همزمان در این طرح ادعیه منسوب به فرایض این ماه عزیز در اندازه های بزرگ برای هر مسجد جداگانه طراحی و تقدیم می شود تا از حضور مدیران سازمان در جمع نمازگزاران به یادگار بماند.
مجموعه مساجد محدوده ی جغرافیایی منطقه ی آزاد از ۳۰ باب افزون تر است که تا کنون این طرح در بیش از نیمی از مساجد اجرا شده و تا ایام لیالی قدر در تمامی مساجد اجرا خواهد شد.
برپایه مشاهدات عینی بازتاب اجرای این طرح تاکنون بسیار مثبت ارزیابی می شود و امید می رود سبب برقراری روابط متقابل و صمیمانه تازه ای میان اهالی روستاهای تابعه و سازمان منطقه آزاد انزلی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز