خبرگزاری کار ایران

کلاهبردار ۹۰ میلیاردی با ۶۰ نفر شاکی دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۹۲

«با انجام تحقیقات انتظامی چندین آدرس از متهم متواری شناسائی که پس از بررسی های نهایی مشخص شد وی پس از کلاهبرداری های متعدد نقل مکان کرده و به یکی از استان های کشور متواری شده است.»

کلاهبردار ۹۰میلیارد ریالی با ۶۰ نفر شاکی در اصفهان شناسائی و دستگیر شد.
به گزارش ایلنا، سرهنگ " عاصمی " رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وصول دستور قضایی به این پلیس مبنی بر اینکه فردی بدلیل کلاهبرداری میلیاردی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته، با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری آن در دستور کار ماموران عملیاتی این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عاصمی تصریح کرد: پس از انجام بررسی های لازم مشخص شد تاکنون ۳۷ فقره پرونده برای وی ثبت و حدود ۶۰ نفر از وی به عنوان کلاهبرداری به مبلغ ۹۰میلیارد ریال در قالب خرید و فروش خودرو های مدل بالا شکایت داشته اند.

این مقام انتظامی افزود: با انجام تحقیقات انتظامی چندین آدرس از متهم متواری شناسائی که پس از بررسی های نهایی مشخص شد وی پس از کلاهبرداری های متعدد نقل مکان کرده و به یکی از استان های کشور متواری شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با اشاره به اقدام ماموران برای دستگیری وی، افزود: ماموران بلافاصله پس از اخذ نیابت قضائی و همکاری دادسرا و ماموران انتظامی آن استان به محل اعزام و نهایتاً‌ طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هنگامی که نامبرده در یکی از خیابان ها در حال تردد بود دستگیر و اقدامات لازم جهت انتقال وی به اصفهان صورت گرفت.

سرهنگ " عاصمی " خاطر نشان کرد: متهم دستگیرشده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز