خبرگزاری کار ایران

مصباحی‌مقدم در جمع خبرنگاران:

دولت مکلف است کسانی که نیازمند نیستند را از دریافت یارانه حذف کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۸۶

شنیده‌ام که می‌خواهند این تصمیم اجرا کنند. دولت مکلف است تصمیم مذکور را از این ماه اجراکند و اگر اجرا نکند از قانون تخلف کرده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره اجرای هدفمندی یارانه‌ها و حذف غیرنیازمندان از دریافت یارانه گفت: شنیده‌ام که می‌خواهند این تصمیم اجرا کنند. دولت مکلف است تصمیم مذکور را از این ماه اجراکند و اگر اجرا نکند از قانون تخلف کرده است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم در جمع خبرنگاران درباره‌ی این که آیا یارانه باید به غیر نیازمندان نیز تعلق بگیرد یا خیر؟ گفت: دولت طبق قانون بودجه ۹۳ باید فقط به خانوارهایی یارانه دهد که نیازمند بوده و تقاضا هم کرده باشند.

وی افزود: ‌ نباید یارانه شامل غیر نیازمندان شود و از این جهت دولت مکلف است کسانی که نیازمند نیستند را حذف کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دولت این کار را انجام خواهد داد یا خیر، افزود: من شنیده‌ام که می‌خواهند این تصمیم اجرا کنند. دولت مکلف است تصمیم مذکور را از این ماه اجراکند و اگر اجرا نکند از قانون تخلف کرده است.

مصباحی مقدم درپاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا حضور وزیر اقتصاد در مجلس به خاطر این موضوع بوده است گفت: حضور وزیر اقتصاد در مجلس راجع به این مساله نبود بلکه برای پاسخ به سوال یکی از نمایندگان بود هرچند این موضوع در کمیسیون‌ها مورد بحثقرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز